„Mój Licznik” to aplikacja mobilna na urządzenia z systemem Android oraz iOS, którą Energa-Operator udostępniła klientom, korzystającym z liczników zdalnego odczytu. Pozwala ona na bieżąco monitorować zużycie energii elektrycznej.

Aplikację mobilną „Mój Licznik” można już pobrać z Google Play (na urządzenia z systemem Android) oraz AppStore (na urządzenia z systemem iOS). Umożliwia ona bieżące monitorowanie zużycia energii elektrycznej. Użytkownik może sprawdzić zużycie prądu w domu z każdej zakończonej doby, porównać, kiedy ta wartość była najwyższa oraz przekonać się, czy zużywa tyle energii elektrycznej, co osoby korzystające z tej samej taryfy.

Dzięki temu klienci mogą ocenić, czy optymalnie korzystają z energii elektrycznej w domu. Dotyczy to zwłaszcza tych, którzy wybrali taryfę elastyczną (np. G12), gdzie cena energii zależna jest od pory dnia i tygodnia. Dodatkowo aplikacja ułatwia Klientowi dostęp do podstawowych informacji z umowy tj.: adresu i numeru Punktu Poboru Energii, sprzedawcy energii, okresu obowiązywania umowy oraz wybranej taryfy.

ENERGA-OPERATOR z siedzibą w Gdańsku jest jednym z największych dystrybutorów energii elektrycznej w Polsce. Działa w północnej i środkowej części kraju (obszar 75 tys. km kw. czyli ok. 1/4 obszaru Polski). Spółka obsługuje łącznie 2,9 mln klientów i eksploatuje ponad 193 tys. km linii elektrycznych wszystkich napięć.