Firma Eniro Polska ogłosiła nową filozofię działania na lokalnym rynku. Doprecyzowana została misja firmy, rola pracowników, portfolio oferowanych produktów oraz środowisko pracy. Zmianę wspiera wprowadzenie nowego logo firmy.

Eniro Polska specjalizuje się w marketingu internetowym i wyszukiwaniu lokalnym. Firma rozwija najpopularniejszą wyszukiwarkę lokalną PanoramaFirm.pl oraz oferuje polskim przedsiębiorcom skuteczne rozwiązania z zakresu marketingu internetowego m.in. serwis branżowy Budownictwo.pl, strony www, SEO, remarketing, e-sklepy, e-mailing, wideo czy bazy danych.

Eniro oznacza w języku esperanto „dostępność”, czyli ważną cechę, którą firma kieruje się w procesie sprzedaży swoich produktów i zarządzania relacjami z Klientami.

Wprowadzony nowy system identyfikacji wizualnej podkreśla przeobrażenia, jakie nastąpiły w polskim oddziale Eniro. Firma,  stała się nowoczesną, oferującą cyfrowe produkty organizacją, nastawioną na skuteczne zaspokajanie potrzeb klientów. Obecny logotyp nawiązuje do rynkowych trendów w projektowaniu i transparentnej komunikacji rynkowej.

Dzięki produktom Eniro Polska ponad 60 tysięcy firm poprawia swoją pozycję i widoczność w Internecie, a użytkownicy łatwo mogą wybrać odpowiedni dla siebie produkt, firmę lub usługę i sfinalizować transakcję.

Eniro Polska należy do Grupy Eniro, która działa w Skandynawii oraz w Polsce. Z serwisów internetowych firmy (m.in. PanoramaFirm.pl, Budownictwo.pl, Eniro.pl, Enioroweb.pl, Praca.Eniro.pl) korzysta miesięcznie ponad 5 milionów użytkowników.