Marka eobuwie.pl startuje z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.

Kampania marki po raz pierwszy wykorzystuje format reels-ów, czyli kilkunastosekundowych form video, produkowanych specjalnie pod media społecznościowe.
– Będziemy tam, gdzie przed świętami dzieje się dużo magii w relacjach naszych konsumentów, czyli w mediach społecznościowych. Chcemy inspirować do zrobienia świątecznych zakupów prezentowych. Kampania ma również wymiar racjonalny. Prezentujemy bardzo szeroką ofertę produktów: od skarpetek, poprzez czapki, rękawiczki i portfele po torebki i oczywiście buty. Każdy znajdzie, więc coś dla siebie – mówi Beata Dąbrowska, dyrektor marketingu eobuwie.pl.

Dzięki zastosowaniu atrakcyjnych reels’owych trików montażowych, animacji i ferii barw inspirowanych twórczością Wesa Andersona, światełek i dziecięcego śmiechu, spoty mają ciepły i emocjonalny charakter.

Kampania będzie obecna na Facebooku, Instagramie i YouTube na 17 rynkach od 3 do 29 grudnia. Spot zostanie także wyemitowany w charytatywnym bloku mikołajkowym stacji Polsat. Za kreację i realizację kampanii odpowiadają agencja Pacyfika i Papaya Films.