Dostawca usług prepaid, epay Polska, rozpoczyna budowę partnerskiej sieci Punktów Obsługi Kasowej (POK) na terenie kraju. Powstające punkty wpisują się w rosnącą potrzebę oszczędności czasu wynikającą z szybkiego tempa życia. W POK-ach można szybko m.in. opłacić domowe rachunki, kupić doładowanie konta telefonicznego, czy też nabyć kartę do realizacji płatności internetowych. POK-i znajdują się w miejscach sprzedaży detalicznej, dzięki czemu klienci mogą z nich skorzystać przy okazji ich codziennych zakupów.

– Punkty Obsługi Kasowej oprócz sprzedaży doładowania telefonów komórkowych świadczą usługi finansowe, w tym obsługę wpłat gotówkowych. To bardzo duża wygoda oferowana naszym klientom.

Co istotne, projekt budowy sieci POK ruszył w marcu br. dysponując 51 placówkami agencyjnymi. Obecnie posiadamy już 61 czynnych placówek, a 28 jest w procesie rejestracji. Do końca 2013 roku przewidujemy rozwój sieci do 250 punktów – mówi Piotr Adamek, wiceprezes zarządu firmy Euronet Polska, prezes zarządu epay Polska.

Dzięki sieci POK klienci mają okazję szybkiego opłacenia swoich zobowiązań – w tym za prąd, gaz, wodę, wywóz nieczystości, telefon i telewizję – podczas codziennych zakupów. Co ważne, płacąc w ten sposób rachunki można zaoszczędzić nie tylko czas, ale i pieniądze – w punktach POK koszty opłaty są mniejsze niż na poczcie czy w banku. POK-i oferują również zakup starterów wszystkich operatorów telefonii komórkowej dostępnych w Polsce oraz usługi doładowań kont telefonicznych. Co więcej, dzięki dostępnej usłudze „płatności w Internecie” można szybko i bezpiecznie klient zapłaci gotówką za swoje wirtualne aktywności.