Eurokiosk zarządza obecnie niemal 150 punktami sprzedaży detalicznej na terenie Zachodniej Polski. W większości są one oznaczone marką Euro – Salon Prasowy. Ponadto spółka zarządza dwiema kawiarniami Euro-Cafe (w Otwocku, w Pasażu Rondo w Poznaniu) oraz dwoma punktami Eurosnack – podaje portalspozywczy.pl.

Eurokiosk zakłada rozwój przez franczyzę. Otwarcie salonu prasowego to koszt 30-50 tys. zł brutto. Kawiarnia Euro-Cafe to koszt 150-300 tys. zł, a punkt Eurosnack – 25-50 tys. zł.

Jedną z najważniejszych kwestii do rozważenia jest lokalizacja punktu franczyzowego. W kioskach i salonach prasowych oferowane są najczęściej zestandaryzowane towary impulsowe, a więc kluczowa jest tutaj lokalizacja punktu sprzedaży w miejscu o dużym przepływie potencjalnych klientów. Inaczej będzie w przypadku kawiarni. Tu powodzenie przedsięwzięcia uwarunkowane jest większą liczbą czynników. Kluczowe znaczenie ma oczywiście liczba odwiedzających, stąd dużym zainteresowaniem wśród potencjalnych franczyzobiorców systemu Eurocafe cieszą się centra handlowe.