W roku akademickim 2013/2014 uczelnia Łazarskiego w strategicznej współpracy z e-Commerce Polska oraz pod merytoryczną egidą ekspertów z FACT-Finder rozpocznie kształcenie specjalistów e-commerce.

Naszym wspólnym celem jest kształtowanie kompetencji i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do rozwoju gospodarczego naszego kraju i  przedsiębiorstw. Praktyczne podejście i przedstawianie rzeczywistych business casów, a dla najlepszych możliwość zatrudnienia – to już nie marzenie- to korzyści jakie przyniosą Studia Podyplomowe z zakresu e-Commerce na Łazarskim. Unikalny program został stworzony przez ekspertów rynku e-commerce przy współpracy strategicznej z e-Izbą Izbą gospodarki Elektronicznej.

„Jak większość pracodawców borykamy się z problemem braku wykfalifikowanych kadr z obszaru e-commerce. Ponadtwo, wśród wielu firm handlowy nadal brakuje pełnego zrozumienia procesu jakim jest prowadzenie biznesu online. Dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć program z dwóch przyczyn. Po pierwsze z powodu dynamicznie rozwiających się potrzeb zatrudnienia na całym rynku e-commerce, zarówno po stronie dostawców rozwiązań takich jak my, jak też Klienów, myślących o uruchomieniu kanału sprzedaży online. Po drugie ze względu na poczucie misji „niesienia kaganka oświaty” z jakim nie od dziś nas się łączy”. – mówi Justyna Skorupska, Dyrektor Zarządzająca FACT-Finder Partner Polska, Członek Komitetu Założycielskiego e-Commerce Polska.

Zaangażowanie e-Izby Izby Gospodarki Elektronicznej w projekt studiów podyplomowych jest naturalną konsekwencją sytuacji rynkowej. Każdego dnia otrzymujemy zapytania jak znaleźć specjalistów od różnych sektorów e-commerce. Nie wystarczy już biegła znajomość narzędzi interaktywnych do projektowania i optymalizacji procesów sprzedaży w sieci, ale przede wszystkim poszukiwana jest umiejętność pozyskiwania i obsługi klientów w Internecie. – tłumaczy Patrycja Staniszewska z e-Commerce Polska.