Firma hybris, spółka SAP, dostawca platform sprzedażowych, ogłosił dzisiaj pełny program i listę prelegentów konferencji Game Plan B2B E-Commerce Forum, która odbędzie się w dniach 28-29 października 2013 w Berlinie.

Konferencja Game Plan to otwarte forum, podczas którego producenci, hurtownicy i dystrybutorzy z całej Europy będą mogli poszerzyć swoją wiedzę na temat rozwoju strategii e-commerce na potrzeby klientów, w oparciu o doświadczenie liderów opinii i innych przedstawicieli branży. Na konferencji obecni będą przedstawiciele wiodących europejskich firm z sektora B2B, takich jak: Alfa Laval, Aramark, Demag Cranes AG, Elektro Material i Ingram Micro Mobility.

Jednym z kluczowych wydarzeń konferencji będzie prezentacja najnowszego badania firmy Forrester Research, zatytułowanego: „Jak e-commercehandel elektroniczny przekształca handel typu B2B” (ang. „How eCommerce Is Transforming B2B Commerce”), dotyczącego handlu elektronicznego w sektorze B2B w Europie i na rynkach globalnych. Wyniki badania pokazują, że branża e-commerce, tak jak w handlu B2C, jak i w B2B, doprowadza do kluczowych zmian, mówiąc między innymi:

 

•          Jak firmy z sektora B2B widzą zmianę w swoim modelu biznesowym, w którym szybkie pojawienie się handlu elektronicznego wpływa na wzrost przychodów aż o 50%?

•          Na które firmy z sektora B2B wzrost w handlu elektronicznym wpłynie najbardziej i dlaczego?

•          Jakie plany firmy z sektora B2B powinny wprowadzić by przygotować się na nieunikniony wpływ handlu elektronicznego?

•          W jaki sposób, w szerszym ekosystemie, rozwiną się relacje między producentami, pośrednikami i klientami?

 

„Badanie firmy hybris pokazuje, że chociaż 88% nabywców na rynku B2B preferowałoby zakupy za pośrednictwem sklepu internetowego, to większość producentów, dystrybutorów i innych dostawców B2B nadal posiada bardzo ograniczone portale zakupowe, lub nie posiada ich wcale” – powiedział Brian Walker, wiceprezes ds. strategicznych w firmie hybris. „Kompleksowe badanie firmy Forrester będzie wskazywać wyzwania, przed jakimi stoją dostawcy w sektorze B2B w procesie rozbudowy strategii e-commerce, a także pomoże wprowadzić ich firmy na wyższy poziom by spełnić oczekiwania klientów”.

Wśród prelegentów znajdą się m.in.:

•          Jack Shaw, futurysta technologii i specjalista ds. e-commerce, uznany prelegent międzynarodowy. Jako futurysta, Jack Shaw specjalizuje się w doradztwie dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla służącym rozpoznaniu i zrozumieniu strategicznego znaczenia nowych technologii w ich branży i obszarach, za które są odpowiedzialni. Świadczy również usługi doradcze dla wiodących dostawców rozwiązań technologicznych, a także tworzy wskazówki eksperckie i najlepsze praktyki dla firm z rankingu Fortune 500 i segmentu mid-market.

•          Andy Hoar, starszy analityk Business w firmie Forrester Research, jeden z najbardziej znanych ekspertów ds. handlu elektronicznego w sektorze B2B. Podczas konferencji Game Plan, Andy Hoar zaprezentuje wyniki najnowszego badania, które w sposób kompleksowy opisuje handel elektroniczny w sektorze B2B.

•          Brian Walker, wiceprezes ds. strategicznych w firmie hybris. Wcześniej pracował jako wiceprezes ds. badań w firmie Forrester Research, gdzie był autorem takich raportów jak: „Welcome to the Era of Agile Commerce”, „The Agile Commerce Platform”, „B2C eCommerce Platform Wave”, a także „Global Commerce Service Providers Wave”. W trakcie swojej pracy w firmie Forrester Research, Brian Wolker zajmował się również doradztwem strategicznym dla firm z rankingu Fortune 500 w sprawach strategii wielokanałowych handlu elektronicznego, strategii technologii, wyboru dostawców, zmian organizacyjnych i operacji.

Ponadto wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele wiodących graczy na rynku, firm takich jak:  arvato Systems, Open Text, Accenture interactive. Obecny będzie także Mark Jeffries, światowej sławy konsultant ds. komunikacji.

„Game Plan to pierwsza i jedyna w swoim rodzaju konferencja, podczas której hurtownicy, producenci, dystrybutorzy i liderzy branży w Europie mają okazję do współpracy i dyskusji na temat tego, jaki wpływ handel elektroniczny będzie miał na ich modele biznesowe, strategie obsługi klienta, procesy operacyjne i strukturę organizacyjną” – powiedział Walker. „W ciągu dwóch dni prelekcji, paneli eksperckich i networkingu, uczestnicy forum otrzymają wiedzą na temat skutecznych strategii, które pozwolą na wykorzystanie ogromnego wpływu e-commerce na sektor B2B”.

Konferencja Game Plan B2B E-Commerce Forum to także możliwość na wymianę opinii, dotyczących obecnych i przyszłych trendów w handlu elektronicznym, wśród producentów, dystrybutorów z sektora B2B i innych branży.