System SuZI (Sunnyline Zamówienia Internetowe) jest zautomatyzowanym centrum obsługi zamówień i umożliwia m. in. zamawianie produktów bez konieczności kontaktu z opiekunem handlowym, co znacznie przyspiesza proces zakupu danego towaru. SuZI zapewnia całodobowy dostęp do bogatej oferty produktów z branży IT wraz z ich specyfikacją i szczegółowymi opisami. Program pozwala na elektroniczną obsługę zamówień, kontrolę oraz śledzenie stanu realizacji danego zamówienia. Ponadto nowy system umożliwia aktywny podgląd planowanych dostaw oraz pozwala na ustawienie spersonalizowanych powiadomień o pojawieniu się na stanie poszukiwanego produktu.

W SuZI każdy klient sprawdzi historię zamówień, faktur, rozrachunków oraz stan wykorzystania limitu kupieckiego. Dodatkowo uzyska dostęp do dokładnych informacji o indywidualnych cenach oraz dostępności produktów. Korzystając z nowego systemu zamówień firmy Sunnyline zyskasz akces do wielu ciekawych promocji, które są dostępne tylko i wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników.