Uniscale, dostawca dedykowanych rozwiązań dla sieci handlu detalicznego i branży spożywczej zakończył wdrożenie projektu p.t.: „Unowocześnienie usług i komunikacji z klientami w firmie Uniscale dzięki wdrożeniu innowacyjnych systemów ERP, CRM oraz aplikacji dedykowanych” współfinansowanego w 50 proc. przez Unię Europejską. Projekt dotyczył wprowadzenia szeregu innowacji obejmujących systemy ERP i CRM, a także aplikacje dedykowane stworzone z myślą o skróceniu i usprawnieniu procesu obsługi klientów serwisowych firmy Uniscale.  W ramach projektu zakupione zostały również nowe serwery i sprzęt niezbędny do sprawnego działania wdrożonych aplikacji.

Głównym celem uruchomienia projektu była chęć udoskonalenia procesów biznesowych i zwiększenia efektywności obsługi naszych partnerów serwisowych zgodnie z misją Uniscale, aby lepiej służyć klientowi.  Dzięki wdrożonym programom i aplikacjom nie tylko podnieśliśmy standard usług, ale przede wszystkim zwiększyliśmy przejrzystość naszej działalności względem klienta, gwarantując mu szybszy, niemal natychmiastowy dostęp do informacji związanych z powierzonymi nam usługami. Korzyści płynące z wdrożenia projektu, w tym przede wszystkim aplikacji dedykowanych zostały zauważone i docenione przez wszystkich naszych klientów niemal natychmiast. Zastosowanie nowoczesnych technologii IT zaowocowało ich lepszą i szybszą obsługą, przekładając się tym samym na dalsze korzyści biznesowe po ich stronie – powiedział Włodzimierz Kander, prezes firmy Uniscale.

W czasie trwania projektu wdrożono:

ERP: Microsoft Dynamics Nav 2009 to program magazynowo – księgowy wyposażony w wiele funkcjonalności, usprawniających codzienne działania Uniscale i przekładający się tym samym na bardziej efektywną obsługę klientów.

Microsoft Dynamics CRM i Metack CRM jest z kolei nowoczesnym rozwiązaniem systemowym do zarządzania bazą potencjalnych i obecnych klientów Uniscale.

Największą innowacją wdrożoną w ramach projektu współfinansowanego  przez UE są aplikacje dedykowane dla usług serwisowych Uniscale.  Pierwsza z aplikacji  dostępna jest poprzez tablet, w który wyposażony jest każdy serwisant, druga  to skonfigurowany z tą aplikacją interaktywny portal dla Klientów.

Projekt „Unowocześnienie usług i komunikacji z klientami w firmie Uniscale dzięki wdrożeniu innowacyjnych systemów ERP, CRM oraz aplikacji dedykowanych” był współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 oraz ze środków budżetu państwa.