W Bonarce została otwarta największa perfumeria Douglas w Krakowie. Jej powierzchna to prawie 530 m2. Wnętrze lokalu zostało zaprojektowane zgodnie z najnowszym konceptem marki – House of Beauty. Funkcjonalne rozwiązania m.in. wszechstronne wykorzystanie multimediów oraz stylowy design, którego motywem przewodnim jest złota ornamentyka, zapewnią klientom najwyższy poziom komfortu podczas zakupów.

– Nasi klienci są mocno przywiązani do marki Douglas. Dlatego bardzo się cieszymy, że to właśnie w Bonarce sieć Douglas zdecydowała się na tak kompleksową modernizację swojego lokalu. Nowa Perfumeria to odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów – mówi Justyna Bartosz, Retail Asset Manager NEPI Rockcastle. – W ostatnim czasie powitaliśmy w Bonarce również kilka nowych konceptów – Salomon, Kiehl’s, Greenpoint i Salę Zabaw Fikołki. Wielu najemców przeprowadziło modernizację swoich salonów, powiększając jednocześnie dotychczasowe powierzchnie sprzedaży (Pinko, Apart w dwóch lokalizacjach, Jubitom, Tchibo, Pandora, Costa Coffee). Pokazuje to, że polskie i zagraniczne marki pomimo pandemii chętnie inwestują w Bonarce.

Perfumeria Douglas w Bonarce oferuje szeroki wybór kosmetyków i środków do pielęgnacji najbardziej pożądanych polskich (Yonelle, Dr Irena Eris) i zagranicznych marek (Kylie Skin, Caudalie, Laura Mercier, Iconic London). W strefach tematycznych lokalu klienci znajdą dodatkowo niszowe produkty, w tym m.in. zapachy Giorgio Armani Prive, Serge Lutens oraz Roos & Roos.

House of Beauty w Bonarce to, oprócz wysmakowanego designu, licznych udogodnień i bogatego asortymentu, grono ekspertów i entuzjastów urody. W czasie indywidualnych konsultacji pomogą oni klientom w doborze odpowiednich kosmetyków z portfolio Douglas obejmującego przeszło 370 marek. Nowa perfumeria zapewnia doznania zakupowe na najwyższym poziomie i jednocześnie jest źródłem urodowych inspiracji.