FlixBus jako pierwszy, dalekobieżny przewoźnik autobusowy w Europie dołącza usługę Google Pay do swojej aplikacji Android, tym samym umożliwiając klientom szybszy i bezpieczniejszy zakup biletów przy pomocy wirtualnego portfela.

Google Pay to internetowy system płatności online, który umożliwia dokonywanie prostych, szybkich i bezpiecznych transakcji przez stronę internetową. Chcąc skorzystać z tej opcji podczas zakupu biletu w aplikacji FlixBus, należy wybrać opcję „Kup przy użyciu Google Pay”. Od tego momentu, wystarczy kilka kliknięć, aby sfinalizować transakcję, a szczegóły płatności zostaną zapisane na koncie Google.

Innowacyjne rozwiązania FlixBusa
Zorientowane na klienta rozwiązania cyfrowe, stały się podstawą modelu FlixBusa od czasu jego powstania w 2013 roku. Oprócz współpracy z wiodącymi firmami technologicznymi, takimi jak Google, FlixMobility zatrudnia zespół ponad 200 programistów, którzy pracują nad ciągłym ulepszaniem produktów FlixBusa. W kwietniu 2018, FlixBus został pierwszym międzynarodowym przewoźnikiem autobusowym, który połączył się z Asystentem Google. Dzięki dołączeniu usługi Google Pay do aplikacji FlixBus, zakup biletów będzie jeszcze łatwiejszy.

– Chcemy zapewnić naszym pasażerom jak najlepszy komfort podróży, z którym wiąże się nie tylko sam przejazd, lecz także proces zakupu biletów, który musi być łatwy i bezpieczny – mówi Daniel Krauss, założyciel i dyrektor zarządzający FlixMobility – Dzięki Google Pay nasi klienci mogą zarezerwować najszybsze lub najtańsze połączenia FlixBusa za pośrednictwem aplikacji. Co najważniejsze, dane klientów są bezpieczne dzięki dwustopniowemu zabezpieczeniu, który weryfikuje tożsamość klienta przed dokonaniem płatności.

Korzyści dla pasażerów
FlixBus oferuje szereg udogodnień dla pasażerów, do których należą między innymi: bezpłatny dostęp do Wi-Fi, sporo miejsca na nogi czy system rezerwacji miejsc. Bilety na przejazdy można kupić w atrakcyjnych cenach, zaczynających się już od 5 złotych na trasach krajowych, a podczas promocji nawet od 99 groszy. FlixBus posiada w Polsce blisko 200 aktywnych punktów sprzedaży stacjonarnej, a już wkrótce zakup biletu będzie możliwy także na pokładzie autobusu. Firma planuje w kolejnych latach rozpocząć działalność na Ukrainie oraz w krajach bałtyckich, dzięki czemu Polska stanie się jeszcze istotniejszym punktem komunikacyjnym na mapie całego FlixBusa.

O FlixBusie
FlixBus jest europejską firmą zapewniającą połączenia długodystansowe. Od 2013 roku, FlixBus oferuje alternatywny, wygodny i zielony sposób podróżowania na każdą kieszeń. Dzięki inteligentnemu planowaniu sieci i nowoczesnemu systemowi informatycznemu, FlixBus posiada największą międzymiastową sieć połączeń autobusowych w Europie, realizując 300 000 połączeń dziennie do 1700 destynacji w 28 krajach. Pierwsze kursy w Polsce FlixBus uruchomił pod koniec 2015 roku.
Założony w Niemczech jako start-up, FlixBus uosabia doświadczenie i jakość poprzez ścisłą współpracę z ponad 250 lokalnymi partnerami autobusowymi. Zespół FlixBusa zajmuje się planowaniem sieci, obsługą klienta, zarządzaniem jakością, marketingiem i sprzedażą, jak również rozwojem biznesu i technologii. Lokalni partnerzy autobusowi, zwykle rodzinne firmy, których sukces budowany jest przez pokolenia – są odpowiedzialne za codzienne operacje oraz za flotę zielonych FlixBusów, wszystko z zachowaniem najwyższego komfortu i standardów bezpieczeństwa.