Dzięki inwestycji w promocję na poziomie 12 mln zł, w ciągu zaledwie roku FoodCare planuje ponad trzykrotnie zwiększyć udziały Blow w rynkowym torcie. Obok Black Energy Drink i N-gine jest to trzeci napój energetyczny w portfolio FoodCare.

Marka Blow zadebiutowała na rynku w marcu 2011 r. Dzięki recepturze poziomkowo-malinowego smaku z domieszką ekstraktu z hibiskusa i wody osmotycznej bardzo szybko przekonała polskie konsumentki, zdobywając ponad 5 proc. rynku w ciągu zaledwie dwóch miesięcy od debiutu. Obecnie udziały Blow sięgają 1,5 proc. FoodCare planuje jednak już w 2013 roku zwiększyć je do poziomu 5 proc., m.in. inwestując 12 mln zł w promocję marki. Brand będzie sygnowany nazwiskiem znanej amerykańskiej aktorki. Spółka na razie nie zdradza jednak, z którą gwiazdą nawiązała współpracę.