foodpanda, serwis pozwalający zamówić jedzenie online, wprowadza nową wersję aplikacji mobilnej. Nowa aplikacja umożliwia nie tylko bezpośrednie zamówienie posiłku, ale także dokonanie płatności za pomocą smartfonu. Aplikacja dostępna jest na wszystkich głównych platformach mobilnych: iOS, Android, Windows, Nokia X i Asha.

Najnowsza wersja aplikacji przede wszystkim ułatwia proces składania zamówienia. Powracający użytkownicy mają dostęp do historii zamówienia, dzięki czemu łatwo
i wygodnie mogą wybrać oni zamówiony wcześniej posiłek, bez potrzeby przechodzenia przez cały proces od początku. Ponadto, dzięki wprowadzeniu dodatkowych opcji wyboru, aplikacja jeszcze łatwiej pozwala użytkownikom dostosować zamówione posiłki, do swoich oczekiwań.

Najnowsza wersja aplikacji mobilnej umożliwia klientom zamawianie posiłków z tysięcy restauracji na całym świecie – w Polsce jest to już ponad 1500 lokali oferujących różnorodne kuchnie.