– Jesteśmy typowym przykładem firmy sprawnie działającej w strukturze omnichannel. Dzięki rozbudowanej strukturze kanału internetowego, udaje się nam osiągnąć tzw. efekt ROPO. Klient nasze produkty ogląda w domowym zaciszu, ale to sklepy stacjonarne są miejscem, w który chce je odbierać – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Piotr Kurzeja, dyrektor handlowy w Fotojoker.

Przedstawiciel sieci informuje, że ekspansja firmy nie polega na ilości, ale jakości. „Bardzo duży nacisk kładziemy na kanał online, który cały czas rozwijamy. Poprzez komunikację z klientami zbadaliśmy, że nie potrzebujemy fizycznie rozwijać sklepów offline, bo dzięki lokalizacjach w największych aglomeracjach docieralność do nich jest i tak bardzo duża”.

Od 2008 roku spółka prowadzi sklep internetowy www.e-fotojoker.pl z produktami fotograficznymi oraz urządzeniami multimedialnymi. Przez internet realizowane są również usługi fotograficzne, pod adresem www.fotojoker.pl można zamówić odbitki, CEWE FOTOKSIĄŻKA i pozostałe fotoprodukty z portfolio.