Courir, francuska sieć sklepów z obuwiem typu sneakers, otworzyła we Wroclavii swój pierwszy salon w tej części Polski. Rozpoznawalny na całym świecie multibrandowy koncept to przede wszystkim topowe modele butów takich marek jak Nike, Jordan, Adidas, Puma, Converse, Vans czy New Balance. Courir dołączył do najemców centrum wyróżniających się nie tylko atrakcyjną ofertą, ale również charakterystyczną iconic shopfront – 6,5-metrową witryną umożliwiającą wyjątkową ekspozycję produktów.

Courir w języku francuskim oznacza „biegać”. Założona w 1980 roku pod tą nazwą sieć sklepów jest dziś liderem na rynku sneakersów we Francji i posiada tam ponad 250 sklepów. Poza macierzystym krajem salony Courir zlokalizowane są w ponad 50 miejscach na całym świecie.

Wroclavia miejscem premiery
Multibrandowy koncept Courir wyróżnia bogata oferta topowych modeli obuwia sportowego takich marek jak Nike, Jordan, Adidas, Puma, New Balance, Vans, Converse, Fila, CAT, Dr. Martens, Timberland, Lacoste oraz Havaianas. Courir to także produkty marki SMU, czyli asortyment dedykowany i dostępny jedynie w sklepach sieci.
We Wroclavii, Courir uruchomił swój trzeci sklep w Polsce, a pierwszy w tej części kraju. – Otwarcie sklepu Courir we Wrocławiu to ważny krok w rozwoju naszej marki w Polsce. Na miejsce naszego pierwszego sklepu w regionie wybraliśmy Wroclavię, która jest nowoczesnym i młodym centrum, ale z już ugruntowaną pozycją na rynku wrocławskim. Wroclavia posiada także odpowiednią ofertę handlową, dostosowaną do profilu klientów docelowych marki Courir. Bardzo ważne były dla nas również czynniki lokalizacyjne – Wroclavia znajduje się w centrum miasta, blisko dworca, co generuje odpowiedni ruch w centrum, a także pozwala na dobrą komunikację z pozostałymi częściami miasta – mówi Maciej Balana, DTC Manager w firmie Orbico.

Oferta Wroclavii
Salon Courir zlokalizowany jest na pierwszym piętrze Wroclavii, od strony main plaza i fontanny, w części dedykowanej markom sportowym. Zajmuje lokal o powierzchni 102 mkw, zgodnie ze standardowym konceptem marki.
– Francuska sieć Courir to nasza kolejna premiera rynkowa. Brand dołączył do najemców premium, którzy wyróżniają się atrakcyjną, topową ofertą. Przestrzeń, którą dedykowaliśmy marce, otwiera 6,5-metrowa witryna, umożliwiająca unikatową ekspozycję produktów. Courir w naszym centrum to pierwsze z wielu planowanych w tym roku otwarć. Jest to również kolejny krok realizacji długofalowej strategii budowania wyjątkowego miejsca na mapie Wrocławia, łączącego ofertę zarówno elitarnych marek premium, jak i popularnych, międzynarodowych sieci – w wyjątkowej oprawie – podkreśla Anna Kula, rzecznik prasowy Wroclavii.

Sukces komercyjny
Centrum handlowe Wroclavia, należące do Grupy Unibail-Rodamco-Westfield, zostało otwarte w październiku 2017 roku. W 2019 roku odnotowało rekordową odwiedzalność 16 mln klientów oraz dwucyfrowy wzrost sprzedaży r/r. Na frekwencyjny sukces wpłynęła nie tylko doskonała lokalizacja, ale również 4-gwiazdkowa obsługa, wyjątkowa, uznana za najlepszą na świecie architektura, ciekawe wydarzenia oraz dobrze skomponowany tenant mix.

Wroclavia jest miejscem o wysokim, długofalowym potencjale. Rewelacyjne wyniki odwiedzalności z okresu przed pandemią oraz realizowanie strategii odpowiadającej na oczekiwania klientów, tworzą perspektywę równie znakomitych rezultatów także w czasie post-covid. Centrum stale wychodzi naprzeciw potrzebom współczesnego klienta, m.in. w zakresie mobilności i digitalizacji. W ubiegłym roku wprowadziło działającą w aplikacji mobilnej unikatową usługę cashback, dzięki której klienci otrzymują zwrot części środków wydanych na zakupy.

To właśnie we Wroclavii po raz pierwszy w regionie pojawiło się też wiele znanych marek takich jak Sfera, Uterqüe, Estée Lauder, czy Lacoste. Unikalne zestawienie najemców to również najpopularniejsze sieci odzieżowe: polska grupa LPP (m.in. Reserved, Mohito i Cropp) oraz międzynarodowa grupa Inditex (m.in. Zara, Bershka, Massimo Dutti i Stadivarius). Swoje flagowe sklepy mają tu także m.in. Peek & Cloppenburg, H&M, CCC oraz Kazar.