Internetowy supermarket Frisco.pl ruszył z kampanią reklamową, w ramach której na jednej ze stacji metra warszawskiego powstał wirtualny sklep pozwalający robić zakupy za pomocą smartfonów.

W ramach kampanii Frisco.pl ściany obu peronów stacji metra Centrum zostały wyklejone grafikami przedstawiającymi półki sklepowe z ponad 150 produktami (począwszy od pieczywa, warzyw i owoców, przez nabiał i mięso po słodycze czy napoje, po artykuły higieniczne i chemię gospodarczą). Osoby czekające na metro mogą za pomocą smartfona zamówić wybrane towary, a Frisco dostarczy je pod wskazany adres.

Przygotowano odpowiednie aplikacje na iOS i Androida, do których przekierowuje Frisco.pl lub kod QR, który można odczytać z grafik umieszczonych w metrze. Po zainstalowaniu aplikacji wystarczy zeskanować barkody produktów z wirtualnych półek. Wybrane towary trafią następnie do koszyka, skąd po zatwierdzeniu zamówienia przez klienta zostaną dostarczone przez Frisco o wybranej godzinie pod wskazany adres.