Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem „Wygraj rok zakupów”. W ramach akcji ściany stacji Centrum warszawskiego metra zostały wyklejone grafikami, na których znalazło się ponad 20 promocyjnych artykułów.
Po zeskanowaniu za pomocą smartfona kodu QR z plakatów w metrze następuje przekierowanie na stronę, z której do pobrania jest kupon rabatowy Frisco o wartości 30 zł. Po potwierdzeniu adresu mailowego można przystąpić do składania zamówienia. By wziąć udział w konkursie, w koszyku musi znaleźć się przynajmniej jeden artykuł promocyjny, a wartość zakupów nie może być niższa niż 100 zł. Po złożeniu zamówienia na ekranie pojawi się okno z zadaniem konkursowym polegającym na dokończeniu zdania „Lubię zakupy we Frisco, bo…”. Laureatami zostaną autorzy najciekawszych propozycji. Dla zwycięzcy przygotowano bezpłatne zakupy w e-supermarkecie przez rok w wysokości 13 tys. zł. Przewidziane są też dwie nagrody dodatkowe – każda z nich to rok zakupów za darmo we Frisco o wartości 10,4 tys. zł. Ponadto, wyróżnionych zostanie 100 uczestników, którzy otrzymają bon o nominale 100 zł. Łączna pula nagród wraz z kuponami rabatowymi wynosi 75 tys. zł.
Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting