Galeria Kazimierz w Krakowie to pierwsze centrum handlowe w Polsce, które wprowadziło system wspomagający zarządzanie placówką – CHERRY SSM.
Za wdrożenie odpowiada firma CHERRY – właściciel platformy analitycznej Indoor Trax i aplikacji CHClub. System składa się z trzech kluczowych elementów: rozleglej sieci WiFi wraz z cała infrastrukturą sieciową, modułu HotSpot 3.0 oraz modułu Indoor Trax.
Dzięki niemu operator otrzymuje dostęp do bardzo nowoczesnego kanału marketingowego i buduję bazę danych swoich lojalnych klientów w ramach raportów typu Business Intelligence. CHERRY SSM to dla centrum handlowego szereg cennych danych o ruchu i wykorzystaniu sieci oraz możliwość skierowania sprofilowanego komunikatu bezpośrednio do każdego zalogowanego klienta. Po drugie w ramach usługi Indoor Trax zarządca centrum otrzymuje szereg raportów, dotyczących ruchu oraz aktywności klientów. W dłuższym okresie daje to możliwość zbudowania profili behawioralnych klientów centrum, a dzięki temu lepiej dostosować ofertę centrum do każdego profilu. Finalnym rezultatem działania systemu jest zwiększenie częstotliwości odwiedzania centrum i zwiększenie czy utrzymanie Footfall.
CHERRY SSM niesie też mnóstwo profitów dla samych klientów centrum handlowego. Otrzymują oni w pierwszej kolejności dostęp do szerokopasmowego Internetu, a dzięki modułowi HotSpot 3.0 możliwość zalogowania się do sytemu za pomocą konta w serwisie społecznościowym czy adresu email. Po zalogowaniu mogą skorzystać z szerokiego katalogu usług dodanych, takich jak: kupony rabatowe, konkursy, loterie, tablicę z ogłoszeniami lokalnymi, newsy oraz prognozę pogody. Moduł Indoor Trax daje klientom centrum handlowego możliwość wyświetlenia informacji o ich bieżącej lokalizacji na przykład za pomocą aplikacji mobilnej. To pozwala wdrożyć wiele udogodnień dla klientów, takich jak: możliwość pokazania drogi do wybranego sklepu z miejsca, w którym się aktualnie znajdujemy, czy możliwość zlokalizowania samochodu na parkingu.