Mimo trwającej pandemii koronawirusa Galeria Północna odnotowuje bardzo dobre wyniki. W stosunku do poprzedniego miesiąca średnia odwiedzalność obiektu wzrosła aż o 51%. Jest to wzrost wyższy niż indeksy rynkowe, które w województwie mazowieckim w czerwcu wyniosły tylko 31%. W centrum handlowym sukcesywnie rosną też obroty.

Sytuacja w Galerii Północnej wraca do normy. W centrum handlowym z każdym miesiącem pojawia się coraz więcej klientów, którzy przychodzą już nie tylko na zakupy, ale też w celach rekreacyjnych – spędzając czas w ogrodzie na dachu, w strefie food court lub uczestnicząc w pokazach „Światło i dźwięk” organizowanych każdego dnia przed wejściem do Galerii Północnej. Rosnące statystyki odwiedzalności znacznie przekładają się na obroty, które w ubiegłym miesiącu okazały się lepsze niż w latach poprzednich. W czerwcu tego roku wyniki sprzedażowe były o 3% wyższe niż w czerwcu 2018 roku, kiedy to aż dwie niedziele w miesiącu były handlowe.

„Ostatnie wyniki są dla nas bardzo optymistyczne. To pierwsze tak dobre statystyki od czasu ponownego otwarcia sklepów w czasie pandemii. Ten miesiąc pokazał nam, że powoli wracamy do dawnej normalności. Coraz więcej klientów robiąc u nas zakupy, równolegle uczestniczy też w organizowanych przez nas wydarzeniach, w tym również dla rodzin z dziećmi. Oczywiście każda z atrakcji dostosowana jest do wymogów sanitarnych, dzięki czemu nasi klienci mogą miło spędzić czas, a przy tym czuć się bezpiecznie” – powiedział Roman Bugajczyk, Dyrektor Galerii Północnej.

W ostatnim czasie Galeria Północna wznowiła również wydarzenia cykliczne. W połowie czerwca rozpoczął się cykl pokazów artystycznych „Teatr 4 żywiołów”, podczas których oprócz multimedialnego pokazu fontann widzowie mogą obejrzeć występy taneczno-muzyczne nawiązujące tematyką do wybranego żywiołu – wody, ognia, ziemi, powietrza lub kilku z nich. Muzyczne atrakcje czekają też na klientów w restauracji Bierhalle, w której od połowy lipca można zjeść kolację przy muzyce na żywo. W trosce o bezpieczeństwo pracowników oraz wszystkich odwiedzających większość wydarzeń odbywa się na zewnątrz.

O Galerii Północnej
Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni.

Od kwietnia 2019 roku w ogrodzie na dachu działa pierwsza w Polsce tężnia solankowa w galerii handlowej.
Na początku trzeciego kwartału oferta rekreacyjna centrum została również wzbogacona o pierwszą Motylarnię na Mazowszu. Obiekt spełnia także najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Zdrofit oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie sklep Junior, marki grupy LPP, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV EURO AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.