Rosnące obroty, kolejni najemcy i rekordowa liczba nowych inwestycji – tak Galeria Północna podsumowuje rok 2019. Na terenie centrum handlowego powstało wtedy wiele nowych atrakcji, jak motylarnia czy tężnia solankowa w ogrodzie na dachu, którymi nie może pochwalić się żadna inna galeria w Polsce. Nie zabrakło też nowych sklepów i licznych udogodnień dla klientów. Kolejny rok zapowiada się równie intensywnie.
Przez ostatnie 12 miesięcy oferta Galerii Północnej znacznie się powiększyła. Pojawiły się nowe sklepy, salony usługowe, a także szkoły tańca i sztuk walki, w których zarówno dorośli, jak i najmłodsi mogą rozwijać swoje sportowe umiejętności. Do oferty dołączyły również duże marki modowe, jak Mango, Tom Tailor, czy Vanila oraz wiele innych salonów, w których można kupić wysokiej jakości odzież i akcesoria. W centrum handlowym zostały otwarte też salony marek, które nie były dotąd dostępne w Warszawie, jak Junior, Lloyd, czy Tescoma. Nowe sklepy otworzyło łącznie 18 najemców, którzy łącznie zajmują powierzchnię ponad 5 276 m2.
Znacznie powiększyła się też oferta rekreacyjna Galerii Północnej. Na początku II kwartału w ogrodzie na dachu została otwarta pierwsza na świecie tężnia solankowa w centrum handlowym o wymiarach 4,5 metra wysokości i 10 metrów długości. Pomysł ten spotkał się z ogromnym zainteresowaniem mieszkańców – za sprawą tężni ogród na dachu odwiedziło ponad 80 tys. osób więcej niż w roku poprzednim. Nie mniej trafionym pomysłem okazała się motylarnia, otwarta na terenie obiektu w połowie sierpnia 2019 roku. W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni klienci galerii mogli podziwiać wyjątkowe gatunki motyli egzotycznych z Ameryki Południowej, Azji Południowo – Wschodniej, a także z Australii czy Afryki. Motylarnia w Galerii Północnej była pierwszym tego rodzaju miejscem na całym Mazowszu, od dnia otwarcia odwiedziło ją ponad 50 tys. osób.
„To był dla nas bardzo pracowity, ale też udany rok. Zrealizowaliśmy w tym czasie wiele ciekawych projektów, które spotkały się z ogromnym zainteresowaniem zarówno prasy, jak i samych mieszkańców. Po raz pierwszy uruchomiliśmy na terenie obiektu lodowisko, otworzyliśmy tężnię solankową w ogrodzie na dachu oraz motylarnię, cieszącą się niesłabnącym zainteresowaniem od dnia otwarcia” – powiedział Roman Bugajczyk, Dyrektor Galerii Północnej.
W ubiegłym roku zwiększyły się także obroty Galerii Północnej. Przez ostatni rok wzrosły one o 25% w stosunku do roku poprzedniego, co jest podobnym wynikiem do roku 2018 – wtedy również obserwowano tendencję wzrostową.
„Chcąc zapewnić naszym klientom jeszcze większy komfort zakupów wprowadziliśmy wiele udogodnień. Uruchomiliśmy wypożyczalnię rowerów cargo, zwiększyliśmy ilości miejsc siedzących w strefie food court, zbudowaliśmy nowe chodniki i podjazdy dla wózków inwalidzkich, wprowadziliśmy nowe oznakowania oraz wiele innych funkcjonalnych rozwiązań, które bez wątpienia zostały zauważone przez naszych klientów. W tym roku nasze plany są równie ambitne, z pewnością powiększy się nasza oferta sklepów, nie zamierzamy też poprzestawać na nowych inwestycjach i rozbudowie infrastruktury” – dodał Roman Bugajczyk.
W 2020 roku Galeria Północna zakłada kolejne inwestycje oraz dalszy rozwój oferty handlowo-usługowej. Jeszcze w styczniu na terenie obiektu powstanie interaktywny salon znanej w całej Polsce marki eobuwie.pl, zajmując powierzchnię 500 m2, a w jego ofercie znajdzie się nawet 25 tysięcy produktów dostępnych od ręki. Wiele nowych atrakcji pojawi się też w ogrodzie na dachu, powstaną nowe elementy infrastruktury przeznaczone zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Po przewie zimowej ponownie zostanie otwarta tężnia solankowa. Oferta rozrywkowa wzbogaci się również o kolejne ciekawe wydarzenia organizowane na terenie galerii. W dalszym ciągu będzie też kontynuowany cykl teatralnych poranków, które od lutego będą odbywać się trzy razy w tygodniu.