Galeria Północna poszerza ofertę handlową o nowy sklep z artykułami dla dzieci. Na przełomie września i października na Białołęce powstanie pierwszy w stolicy salon marki „Junior” oferujący szeroki wybór produktów różnych kategorii dla dzieci i niemowląt. Nowy najemca zajmie lokal o powierzchni 1 571 m2.

Oferta Galerii Północnej powiększy się o kolejną markę z branży dziecięcej. Wczesną jesienią do najemców centrum handlowego dołączy wschodząca polska marka „Junior”. Nowy sklep powstanie na pierwszym piętrze galerii pomiędzy sklepami Dealz i 4Faces. W jego ofercie będzie można znaleźć wysokiej jakości artykuły dla dzieci, między innym wózki i foteliki samochodowe, a także szeroki wybór markowych zabawek takich, jak: Lego, Playmobil, Mattel, Hasbro, Siku, Schleich, Trefl, Smoby, Fisher Price, Chicco czy Nuby. Asortyment zostanie dodatkowo podzielony na poszczególne działy tj. Dziewczynki, Chłopcy, Pierwsze lata, Niemowlęta i Wózki oraz Klocki, Gry, Puzzle i Zabawki Kreatywne.

„Zielone tereny Białołęki przyciągają rodziny z dziećmi. Jest to dzielnica Warszawy, w której zamieszkuje najwyższy odsetek osób w wieku do 18 roku życia – wynosi on aż 30%, podczas gdy średnia dla całej Warszawy stanowi 20%. Wychodząc naprzeciw naszym klientom, postanowiliśmy otworzyć kolejny salon z artykułami dla najmłodszych” – powiedział Roman Bugajczyk, Członek Zarządu Centrum Światowida, właściciela i zarządcy Galerii Północnej.

„Junior” to młoda polska marka oferująca wysokiej jakości ubrania, zabawki oraz artykuły dziecięce. Asortyment sklepu uzupełniany jest ze szczególnym uwzględnieniem właściwości produktów takich jak: bezpieczeństwo, edukacja, kreatywność i rozwój. Pierwszy sklep marki został otwarty w Galerii Jurajskiej, na lokalizacje drugiego salonu w Polsce najemcy wybrali Galerię Północną. Marka planuje rozwijać sieć sklepów o kolejne lokalizacje.

„Do otwarcia salonu w Galerii Północnej skłonił nas potencjał młodej dzielnicy zamieszkiwanej w dużej mierze przez rodziny z dziećmi. Szeroki asortyment naszego sklepu umożliwi młodym rodzicom skompletowanie całej wyprawki, począwszy od smoczka kończąc na wózku czy foteliku samochodowym” – powiedziała Agata Fijałkowska, właścicielka marki Junior. „Wierzymy, że nowy sklep idealnie wpisze się w potrzeby mieszkańców Białołęki i wszystkich pozostałych klientów, a także uzupełni dotychczasową ofertę centrum handlowego” – dodała Agata Fijałkowska.