Niebawem do grona najemców Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy dołączy drogeria Hebe. Umowa najmu powierzchni blisko 300 m kw. sfinalizowana w czerwcu br., stanowi dobre zakończenie udanego półrocza. Będzie to już szósta nowa marka, która w tym czasie rozpoczęła współpracę z Galerią. Wciąż systematycznie rosną także obroty i odwiedzalność obiektu. Tendencji wzrostowej nie powstrzymał nawet zakaz handlu w niedziele, wprowadzony w marcu 2018 roku.

Hebe, sieć drogerii, której nazwa pochodzi od pierwszych dwóch liter angielskich słów „health” i „beauty”, już za kilka miesięcy zaoferuje klientom Galerii Pomorskiej szeroką gamę produktów pozwalających dbać zarówno o zdrowie, jak i o urodę. Nowy najemca zajmie powierzchnię ok. 300 m kw., która powstanie z połączenia dwóch sąsiadujących lokali, położonych w centralnej części obiektu. Hebe w bydgoskim centrum dołączy do grona takich marek drogeryjnych i perfumeryjnych, jak Rossmann, Drogeria Natura, Douglas, Ziaja i Yves Rocher.

To jednak nie jedyna nowość, z której będą mogli korzystać klienci Galerii przy ulicy Fordońskiej. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy miks najemców obiektu wzbogacił się także o lokale: Carte d’Or (blisko 140 m kw.), Świat Książki (105 m kw.), Semilac (41 m kw.), Fashion Kids (55 m kw.) i TUI (blisko 75 m kw.). Jednocześnie decyzje o przedłużeniu umów podjęły marki Lee Wrangler, Triumph, T-Mobile, Wólczanka i Orange. Łącznie procesem rekomercjalizacji objętych zostało blisko 1 100 m kw. powierzchni handlowej.

„Otwarcie drogerii Hebe jeszcze bardziej wzmocni segment zdrowie i uroda, który już teraz zajmuje istotne miejsce w ofercie naszego centrum. Nowych najemców przyciągają do nas niezaprzeczalne atuty Galerii Pomorskiej, takie jak: doskonała lokalizacja, zrównoważony tenant-mix czy duży i nowoczesny parking. Magnesem jest także systematyczny wzrost sprzedaży notowany przez naszych stałych najemców. W ostatnim półroczu kształtował się on na poziomie ponad 6%. O tendencji zwyżkowej możemy mówić także w przypadku footfallu, który w porównaniu do roku 2017 wzrósł średnio o 5,5%. Zakaz handlu w niedziele również nie wpłynął negatywnie na osiągane wyniki, wprost przeciwnie, przyczynił się do zwiększenia odwiedzalności w pozostałe dni tygodnia. Na przykład w poniedziałki notowaliśmy nawet 23-procentowy przyrost trafficu” – mówi Teresa Kudrycka, dyrektor Galerii Pomorskiej.

Galeria Pomorska, to centrum handlowe położone przy ul. Fordońskiej – jednej z głównych arterii Bydgoszczy. We wrześniu 2015 roku zyskało dodatkowe 10 000 m kw. powierzchni najmu, dzięki czemu utrzymało pozycję jednego z najpopularniejszych obiektów handlowych w mieście.