Wyniki footfall tarnowskiego centrum handlowego szybują w górę od dłuższego czasu, osiągając obecnie imponujący 40-procentowy wzrost, a każdy kolejny miesiąc przynosi nowe rekordy.

Od listopada 2016 r. praktycznie w każdym tygodniu Galeria Tarnovia odnotowywała znaczne wzrosty liczby odwiedzin. W ubiegłym miesiącu do galerii handlowej zlokalizowanej przy jednej z głównych arterii Tarnowa zawitało o blisko 40% klientów więcej niż w lutym ubiegłego roku. Podobny wzrost footfall utrzymywał się w dniach od 1 do 12 marca br. Wartym podkreślenia jest fakt, że tak imponujące rezultaty Galeria Tarnovia osiągnęła po i tak rekordowym listopadzie 2016 r i styczniu 2017, które pod względem liczby odwiedzin były najlepszymi miesiącami od otwarcia centrum. Porównując z kolei wyniki za okres od początku roku, już teraz można powiedzieć, że w 2017 r. footfall w centrum jest wyższy o 26,5% niż w 2016 r.

Na utrzymującą się tendencję wzrostową w Galerii Tarnovia wpływają z pewnością konsekwentnie wdrażane zmiany, dzięki którym obiekt staje się coraz atrakcyjniejszy i bardziej funkcjonalny dla klientów i najemców. Krokiem milowym w 2016 r. było otwarcie CINEMA3D, pierwszego multipleksu w Tarnowie, a także poszerzenie oferty choćby o takie renomowane marki jak Sinsay, English Home, LPelektronik czy Smyk oraz rozbudowany salon Reserved i nową salę zabaw dla dzieci Akuku. W nachodzących miesiącach dużą rolę odegra z pewnością otwarcie nowej strefy gastronomicznej i dalsze urozmaicanie miksu najemców.