Unisono to kolejna unikalna marka w ofercie Gemini Park Tarnów. Regionalny lider rynkowy buduje coraz szersze portfolio brandów, które klienci ze wschodniej Małopolski mogą znaleźć wyłącznie w tym obiekcie.

Gemini Park Tarnów przyciąga brandy modowe i umacnia swoją ofertę w segmencie fashion. Dział leasingu Gemini Holding podpisał umowę najmu z kolejną już w tym roku marką modową. Jeszcze w 2022 r. w obiekcie zadebiutuje pierwszy w regionie sklep Unisono. Nowy najemca zajmie lokal mający 152 m kw.

– Stały rozwój segmentu fashion jest dla Gemini Park Tarnów jednym z leasingowych priorytetów. Konkurencyjna oferta, oparta w dużej mierze na popularnych markach sieciowych, jest dziś fundamentem, na których tarnowska galeria buduje swoją przewagę na lokalnym i regionalnym rynku – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.

– Debiut Unisono, który zaplanowano na koniec listopada tego roku, uatrakcyjni modowy tenant-mix. Tym bardziej, że jest to kolejna z rzędu unikalna marka, której oferta dostępna będzie wyłącznie w Gemini Park. Co więcej, jest to brand, który stale umacnia swoją sieć, lokując się w topowych galeriach w Polsce – dodaje.

Marka UNISONO jest idealnym wyborem dla kobiet ceniących swobodny, nieformalny styl. Jej wyróżnikiem są proste i funkcjonalne kroje z ciekawymi detalami. Ze względu na szeroką ofertę produktową marka oferuje ubrania dla kobiet w każdym wieku. Różnorodność krojów i rozpiętość rozmiarów od S do XL sprawia, że niemal każda kobieta – niezależnie czy miłośniczka stylu sportowego czy romantycznej elegancji – może znaleźć coś dla siebie w kolekcjach UNISONO.

– Unisono wchodzi do Gemini Park z szerokim asortymentem, który dopełnia istniejący już ofertowy mix adresowany do kobiet. Tworzy także nową, ciekawą destynację dla pań, które preferują styl casual połączony z najnowszymi trendami. To sprawia, że jesteśmy przekonani, że otwarcie Unisono będzie kolejnym sukcesem – mówi Head of Lease.

Takich udanych lokalnych launchów Gemini Park ma coraz więcej na swoim koncie. Tylko w ciągu ostatnich miesięcy otwarto tu salony m.in. ESOTIQ, HalfPrice czy TK Maxx. – Marki modowe coraz częściej interesują się lokowaniem swoich sklepów w Gemini Park Tarnów, postrzegając centrum handlowe jako partnera z dużym potencjałem – mówi Joanna Zemczak.

– Przyciąga je zarówno szeroki i spragniony nowych brandów rynek konsumencki, wykraczający daleko poza Tarnów, jak również stabilny rozwój samego obiektu, który dziś – co rzadkie na rynku – jest w 100% skomercjalizowany. Nie bez znaczenia dla najemców fashion jest także wyraźny modowy profil galerii, a także pozycja rynkowego lidera, którą utrzymuje od ponad dziesięciu lat – dodaje.