RetailMeNot to centrum zakupów online, jedno z czołowych na świecie. Łączy sklepy oraz marki z klientami, udostępniając im setki tysięcy kuponów rabatowych, promocji typu cash back i zniżek na zakupy w Internecie. Teraz gigant wchodzi do Polski, uruchamiając serwis RetailMeNot.pl.

RetailMeNot to jeden z pionierów cyfrowego oszczędzania. Umożliwia kupującym na całym świecie znajdowanie kuponów rabatowych i zniżek na zakupy online, oferowanych przez ich ulubione sklepy oraz marki. Po wejściu do Polski, firma prowadzi obecnie platformy do oszczędzania na dziewięciu rynkach. W 2015 roku w skali globalnej sieć odnotowała ponad 718 milionów wizyt i umożliwiła swoim partnerom sprzedaż o wartości blisko 5 miliardów dolarów. Firma RetailMeNot, która została założona w 2009 roku w Austin w Teksasie, działa na rynku europejskim od 2011 roku, prowadząc wiodące platformy cyfrowego oszczędzania w Wielkiej Brytanii, Francji, Holandii, Niemczech, Hiszpanii i Włoszech.

Polska platforma, która odzwierciedla unikalny wygląd i interfejs międzynarodowego brandingu RetailMeNot, jest zbudowanym według najnowocześniejszych technologii centrum zakupów online. Łączy sprzedawców i marki z konsumentami nastawionymi na oszczędzanie. Dzięki serwisowi kupujący mogą łatwo znaleźć i natychmiast skorzystać z wartościowych okazji, kuponów rabatowych i ofert swoich ulubionych marek i sklepów. Wachlarz kategorii jest przy tym bardzo szeroki. To m.in. moda, elektronika, podróże i żywność. RetailMeNot nie tylko łączy sklepy i marki z konsumentami poszukującymi najkorzystniejszych ofert, lecz również stanowi społecznościową sieć smart shopperów. W zamian za nagrody, do wykorzystania w czasie zakupów, użytkownicy platformy są zachęcani do dzielenia się swoimi doświadczeniami i znalezionymi przez siebie atrakcyjnymi ofertami oraz zniżkami. W ten sposób RetailMeNot sprawia, że kupujący pomagają sobie nawzajem, dzięki czemu zakupy w sieci stają się jeszcze wygodniejsze, bezpieczniejsze i tańsze.

Dzięki temu, że RetailMeNot tworzy międzynarodową sieć rynków, zapewnia swoim partnerom szerszy zasięg. Łączy ich z zainteresowanymi klientami na rynkach kluczowych dla handlu online, w sposób płynny i poprzez wszystkie kanały.

Platforma RetailMeNot.pl będzie prowadzona z głównej siedziby i hubu innowacji RetailMeNot na kontynentalną Europę w Amsterdamie. Zarządza nią Mike Lester, Vice President and General Manager, New Markets w RetailMeNot.