Wystartowała kampania promująca markę Fit & Easy. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VOD oraz internecie.

Celami kampanii „Fit & Easy. Świeże i gotowe na wszystko” są zwiększenie rozpoznawalności marki i prezentacja szerokiego wachlarza produktów Fit & Easy. Reklamy pokazują, że gotowe porcje sałat sprawdzają się przy każdej okazji, a szeroka i niezwykle różnorodna oferta pozwala połączyć wygodę użytkowania z ogromnym wachlarzem kulinarnych możliwości. W działaniach reklamowych sałata została zaprezentowana w wielu odsłonach m.in. na sałatkę, obiad, kolację, kanapkę czy imprezę.

W mediach jest emitowany spot w dwóch wersjach – 15’’ i 30’’. Za przygotowanie koncepcji kampanii i jej realizację odpowiada Serviceplan Health przy współpracy z Change Serviceplan. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

Marka Fit & Easy, obecna na rynku od 2006 roku, jest liderem w kategorii paczkowanych świeżych sałat ciętych. Oprócz mixów sałat oferuje mono sałaty, warzywa i warzywne mieszanki oraz dania gotowe.