Groupe SEB Polska prowadząca sklepy pod logo Tefal rozpoczęła korzystanie z polskiego oprogramowania Lease Commander opracowanego przez kancelarię Causa Finita Szczepanek i Wspólnicy Spółka Komandytowa. Rozwiązanie wspiera zarządzanie najmem 27 sklepów Tefal, które znajdują się na terenie Polski. System porządkuje informacje z umów najmu i dostarcza wiedzy potrzebnej do zarządzania lokalizacjami. Jak wskazują twórcy, rozwiązanie pozwala zaoszczędzić nawet 70% czasu i kosztów związanych z odszukiwaniem, systematyzowaniem, przetwarzaniem i raportowaniem danych z dokumentów najmu. Groupe SEB Polska korzysta z nowej wersji 4.0 Lease Commander wprowadzonej właśnie na rynek.
Marka Tefal jest częśćą portfolio Groupe SEB, do której należą również m.in. marki Krups, WMF, Moulinex, Rowenta i Lagostina. Firma jest jednym z liderów wśród producentów małego AGD i wyposażenia kuchni. W swojej bogatej ofercie Tefal ma m.in.: garnki, patelnie, urządzenia do gotowania i prasowania, odkurzacze czy oczyszczacze powietrza. Każdego roku na rynku pojawia się ponad 250 nowych produktów Tefal. Obecnie firma działa w ponad 150 krajach, w tym w Polsce. Na całym świecie Tefal zatrudnia ponad 30 tysięcy ludzi. W Polsce firma sprzedaje swoje produkty online oraz w 27 sklepach stacjonarnych.
„Nowe rozwiązanie informatyczne zdecydowanie porządkuje kwestię najmu powierzchni naszych sklepów w centrach handlowych. Zdecydowanie przyśpieszyło zarządzanie umowami a generowane przez aplikację przekrojowe raporty dają nam bogate informacje tak potrzebne w zarządzaniu. Oznacza to dla nas między innymi błyskawiczny dostęp do bardzo potrzebnych informacji w trakcie podejmowania decyzji na przykład o przedłużeniu lub rezygnacji z najmu.” – komentuje Milena Korycińska (Retail Operations Supervisor) z Groupe SEB Polska.
Warto zaznaczyć, że Groupe SEB Polska korzysta z nowej wersji Lease Commander wprowadzonej właśnie na rynek. Wersja 4.0 napisana jest w nowej technologii. Posiada dzięki temu nową szatę graficzną. Dodatkowo została dodana sekcja techniczna poświęcona utrzymaniu lokalu. Pojawiły się też narzędzia pozwalające organizować informacje dotyczące franczyzy i podnajmu. Ulepszony został także mechanizm do przygotowywania raportów. Obok danych, teraz można w nich przeglądać również wycinki z umów i notatki.
„Najważniejszą jednak zmianą jest zupełnie nowy, inteligentny moduł do wprowadzania danych. Moduł ten konwertuje skan dokumentu na tekst. Następnie przeszukuje umowę i sugeruje, jak uzupełnić poszczególne pola. W tle działają specjalne algorytmy, nad którymi pracowaliśmy prawie 8 miesięcy. Znajdują one pożądane fragmenty, przypisują je do właściwych pól i proponują zrobienie z nich wycinków. Już pierwsze testy dowiodły, że skraca to czas pracy nad wprowadzeniem do systemu jednej umowy do około 20 minut. Według naszych szacunków oprogramowanie pozwala w sumie zaoszczędzić nawet 70% czasu i kosztów związanych z odszukiwaniem, systematyzowaniem, przetwarzaniem i raportowaniem danych z dokumentów najmu. ” – komentuje Mec. Diana Knapczyk, wspólnik Causa Finita.
System informatyczny Lease Commander został stworzony przez rzeszowskich prawników z Causa Finita oraz firmę informatyczną Appgo. Aplikacja jest rozwiązaniem klasy SaaS i nie wymaga po stronie klienta ani instalacji ani budowy dedykowanej infrastruktury. Nie tylko pozwala na szybkie i intuicyjne zarządzanie umowami najmu, ale także umożliwia zebranie w jednym miejscu istotnych warunków biznesowych ze wszystkich umów oraz zestawienie ich ze sobą. Z systemu Lease Commander można korzystać na komputerze, tablecie czy smartfonie.