Dominujący wcześniej zielony kolor został zastąpiony białym tłem. Użytkownicy zobaczą też nową czcionkę – Open Sans. Layout sprzyja teraz wygodnym zakupom – wybór ofert jest łatwiejszy niż wcześniej, dzięki wyeksponowanej wyszukiwarce, bardziej intuicyjnej nawigacji, a także możliwości dokładniejszego filtrowania – podaje evigo.pl.
Strona Groupon.pl od teraz zacznie się automatycznie personalizować, dostosowując widok witryny do indywidualnego użytkownika. Oferty wyświetlane są na podstawie informacji, którymi podzielili się klienci, aby upewnić się, że to, co oferuje im serwis najbardziej odpowiada ich zainteresowaniom (np. oferty wyświetlane są zależnie od zaszeregowania przez pryzmat płci i miejsca zamieszkania). Ta zmiana jest kolejnym krokiem ku personalizacji serwisu po kwietniowym wprowadzeniu Smart Deals, czyli inteligentnego newslettera Groupon, przygotowującego oferty według demografii i lokalizacji użytkowników.
Dodatkowo w przypadku niektórych ofert w sekcjach Travel i Local dostępne będzie narzędzie do rezerwacji online (np. w restauracjach i w hotelach), co stanowi ułatwienie zarówno dla kupujących, jak i firm oferujących swoje usługi.