Grupa Gino Rossi w której skład wchodzą: marka obuwnicza Gino Rossi i odzieżowa Simple Creative Products zapowiada szerokie inwestycje w technologie mobilne i zbliżeniowe. Głównym celem nowej strategii jest przede wszystkim precyzyjne zrozumienie potrzeb klientów i dopasowanie oferty zgodnej z ich oczekiwaniami.
W planach grupy na rok 2014 znajdują się między innymi rozwój mobilnego systemu pozwalającego na integrację działań online i offline oraz wprowadzenie do salonów technologii Bluetooth Low Energy (BLE), pozwalających usprawnić obsługę programów lojalnościowych funkcjonujących w ramach grupy oraz poprawić komunikację z klientami.
Wdrożenie platformy mobilnej w Gino Rossi oraz Simple Creative Products posiadających ponad 124 salonów jest pierwszym tak dużym projektem wykorzystującym Bluetooth Low Energy (BLE) realizowanym obecnie w kraju.
Wprowadzenie technologii zbliżeniowych i kontekstowych pozwoli m.in szybciej realizować transakcje w salonach firmowych, dystrybuować wiedzę o aktualnych promocjach i zniżkach, uzyskać informacje o dostępności produktów w konkretnych salonach oraz materiałach, z których są tworzone wraz z metodami ich pielęgnacji bez konieczności bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą. Nowy system pozwoli również usprawnić proces reklamacyjny.
Wdrożeniem rozwiązań technologicznych zajmie się HG Intelligence. Platforma powstanie w oparcie o autorskie rozwiązania produktowe HGI (Synerise, HG Beacon).