Grupa vente-privee przeprowadziła nową akwizycję obejmując pakiet większościowy akcji największego klubu zakupowego w Polsce złotewyprzedaże.pl.

Rynek sprzedaży staje się coraz bardziej konkurencyjny. Wymusza to na jego uczestnikach większe wyspecjalizowanie i lepsze dostosowanie oferty do oczekiwań klientów zarówno w internecie jak i tradycyjnym kanale sprzedaży. Strategia rozwoju Grupy vente-privee zakłada umiejętne dopasowywanie się do zmieniających się potrzeb klientów, zwracając przy tym dużą uwagę na synergię prowadzonych działań, aby w jednym miejscu i czasie udostępnić klientom najlepszą na rynku ofertę i obsługę.

Internetowy klub zakupowy złotewyprzedaże.pl z siedzibą w Warszawie należy do kluczowych graczy w segmencie szybkich wyprzedaży tzw. flash sale w Polsce. Objęcie większości udziałów w polskiej firmie, jest kolejnym krokiem mającym na celu umacnianie pozycji globalnego lidera przez Grupę vente-privee. Ekspansja na nowe rynki jest istotna z punktu widzenia dalszego rozwoju polskiego klubu zakupowego, szczególnie z uwagi na wielkość rynku i apetytu konsumentów na marki.

Zespół dotychczas zarządzający internetowym klubem zakupowym złotewyprzedaże.pl będzie prowadził nadal działalność w sposób autonomiczny, jedynie pod nadzorem vente-privee.
–    Vente privee to protoplasta i lider konceptu szybkich wyprzedaży flash sales na świecie. Większościowy udział vente-privee.com w kapitale złotewyprzedaze.pl pozwoli naszej spółce na szybszy rozwój oraz poszerzenie oferty. Dzięki tej współpracy będziemy mogli zaoferować naszym klientom dostęp do ponad 6000 unikalnych światowych marek w wyjątkowych cenach. Nasz model biznesowy wspiera także rozwój dystrybucji polskich marek oraz ich promocję na rynkach europejskich – mówi Maciej Dulski, nowy CEO serwisu złotewyprzedaże.pl.

Ambicją francuskiej grupy vente-privee jest dostarczanie swoim partnerom i ich markom unikalnych na rynku usług oraz zapewnienie profesjonalnego doradztwa na każdy etapie współpracy.