Znana na całym świecie amerykańska marka lifestyle’owa Guess kontynuuje międzynarodową ekspansję – właśnie otworzyła nowy butik linii Activewear w łódzkiej Manufakturze.
Podążając za trendami w branży mody, marka Guess otworzyła nowoczesny pop-up w Manufakturze. Elegancki butik skrywa najnowsze kolekcje Athleisure i Activewear – obie zostały stworzone z wykorzystaniem zrównoważonych i zaawansowanych technologicznie materiałów. W ten sposób Manufaktura powiększyła swoją ofertę modową, kierowaną szczególnie do tych Gości, którym zależy na wspieraniu produkcji w duchu ekologicznym i fair-trade.
Butik, utrzymany w surowym, industrialnym stylu jest idealnym tłem dla sportowej odzieży, obuwia i dodatków. Nawiązuje też do samych materiałów i fasonów – podobnie jak one, jest prosty i przejrzysty, ale jednocześnie estetyczny i miły dla oka.
– Manufaktura od zawsze była miejscem, które dzięki swojemu wyjątkowemu charakterowi przyciągało nie tylko lokalne, małe marki, ale także znane na całym świecie brandy. Nasi Goście chętnie wspierają regionalne firmy, ale chcą też wiedzieć „co w modzie piszczy” i być na bieżąco z najnowszym trendami kreowanymi przez takich gigantów jak Guess – podsumowuje rzeczniczka łódzkiej Manufaktury, Monika Langner.
Pop-up Guess Activewear, jest uzupełnieniem portfolio marki, która obecnie ma 36 sklepów firmowych w Polsce. Butik znajduje się na parterze galerii handlowej.