Firma HiPP Polska, oferująca żywność dla niemowląt i małych dzieci, wdrożyła najnowszy system mobilny od Asseco Business Solutions. Oparte o możliwości technologii dotykowych rozwiązanie Mobile Touch usprawniło pracę przedstawicieli terenowych HiPP.

Program Mobile Touch pozwolił pracownikom terenowym HiPP Polska na sprawne raportowanie wizyt, z uwzględnieniem informacji o miejscu wykonania wizyty, a także raportowanie innych wykonanych aktywności, np. zrealizowanych prezentacji, udziału w konferencjach,  sympozjach, warsztatach lub innych eventach. Reprezentanci mogą także nadawać różnym pozycjom inne statusy ważności, które są brane pod uwagę przy wyliczaniu średniej dziennej z wizyt. Program udostępnia także przejrzystą kartotekę kontaktów, umożliwiając szybki dostęp do danych historycznych z nimi powiązanych. Ponadto, w Mobile Touch można tworzyć schematy wizyt. Rozwiązanie posiada również funkcję informującą pracowników o nieodwiedzonych osobach w zaplanowanym okresie.

Kadra menedżerska dzięki Mobile Touch otrzymała natomiast przede wszystkim szybszy dostęp do danych w module centralnym aplikacji (przez przeglądarkę www). System również umożliwił menedżerom wykonywanie wielowymiarowych analiz danych (moduł BI), pokazując zagregowane informacje. Mogą oni na ich podstawie szybciej podejmować ważne decyzje biznesowe oraz wyciągać właściwe wnioski, nie tracąc czasu na przenoszenie danych do pliku excel i ich „ręczne” analizowanie.

HiPP Polska współpracuje z Asseco Business Solutions od 2006 roku. Firma korzysta od początku z rozwiązań mobilnych oraz platformy wymiany danych handlowych.

Mobile Touch to nowej generacji system mobilny klasy SFA/CRM zaprojektowany z uwzględnieniem możliwości oferowanych przez nowoczesne technologie dotykowe. Aplikacja przeznaczona jest do pracy na urządzeniach mobilnych – w tym na tabletach i smartfonach, działających w oparciu o systemy operacyjne iOS (Apple) oraz Android. Rozwiązanie jest przeznaczone do wsparcia terenowych struktur sprzedaży producentów  działających w takich branżach jak m.in. FMCG czy farmaceutyczna.