Właśnie wystartowała technologiczna M-loteria w sklepach MediaMarkt. Przez 4 tygodnie klienci sieci mogą zdobyć ponad 400 nagród! Wystarczy zarejestrować paragon na min. 500 zł i odwiedzić swój najbliższy sklep MediaMarkt w jedną z kolejnych sobót. Na szczęśliwców czekają elektryczne hulajnogi Xiaomi oraz konsole Playstation 5.
To pierwsza tego typu akcja na polskim rynku elektroniki użytkowej, w której na klientów czeka tak wiele nagród. Mechanizm loterii jest bardzo prosty. Wystarczy zrobić zakupy za min. 500 zł w dowolnym sklepie MediaMarkt lub w sklepie internetowym mediamarkt.pl, zachować paragon i w dniach od 9 maja do 3 czerwca 2022r. zarejestrować go na stronie www.mediamarkt.pl. Losowania będą przeprowadzone w soboty – 14, 21 i 28 maja oraz 4 czerwca, a co tydzień w każdym sklepie MediaMarkt w Polsce nastąpi ogłoszenie zwycięzców. Warto wtedy odwiedzić sklep sieci, wskazany podczas rejestracji i osobiście sprawdzić wyniki. Klienci, którym się nie poszczęści w pierwszym losowaniu, będą mieli jeszcze szansę na wygraną, ponieważ ich paragon zostanie uwzględniony w kolejnym losowaniu.
Do wygrania w M-Loterii czekają 324 hulajnogi elektryczne Xiaomi Mi Electric Scooter 3, a w czerwcu, w dodatkowym, finałowym losowaniu można zdobyć konsolę Playstation 5 Chasis Digital Edition wraz z 3-miesięczna subskrypcją Playstation Plus.
– Sprzęty elektroniczne są nieodłącznym elementem naszej codzienności i wiele produktów z naszej oferty znajduje się na wysokich pozycjach „listy życzeń” zarówno młodszych jak i starszych użytkowników nowych technologii. Postanowiliśmy wyjść im naprzeciw i przygotowaliśmy wyjątkową M-loterię, w której można spełnić swoje technologiczne marzenia. To również znakomita okazja do wizyty w naszych sklepach, sprawdzenia aktualnych trendów i skorzystania z fachowego wsparcia naszych doradców – podkreśla Magda Nafalska–Knieć, Brand Strategy and Marketing Planning Manager w MediaMarktSaturn Polska.
Akcja wspierana jest szeroką kampanią marketingową, na którą składają się działania w Internecie i social mediach, spoty radiowe i TV, a także materiały marketingowe POS. Za organizację loterii odpowiada agencja Grzegrzółka & Ko Sp. z o.o. Za realizację kampanii odpowiada agencja Gutenberg Networks, a za produkcję spotów dom produkcyjny IDEAL Studio. Planowanie i zakup mediów realizowane jest przez Dział Planowania Mediów MediaMarktSaturn Polska. Działania w Internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska.