Jak spójnie budować interakcje z klientami w dynamicznym środowisku wielokanałowego biznesu?

Kluczowym wyzwaniem jest zrozumienie nowych wymagań i zapewnienie klientom spójnego standardu obsługi we wszystkich, cyfrowych i tradycyjnych kanałach. W jaki sposób osiągają to najlepsi? Program zbliżającego się spotkania „Hybris Day 2014” wypełnią polskie i międzynarodowe casestudies przygotowane przez liderów m.in. z rynku detalicznego, usług finansowych, turystycznych i z sektora telekomunikacyjnego.  Gościem specjalnym wydarzenia będzie Ariel Luedi, CEO firmy Hybris.

Spotkanie odbędzie się 23 października 2014 r. w restauracji Concept 13 w Warszawie. Program skierowany jest do dyrektorów sprzedaży, szefów marketingu, menedżerów odpowiedzialnych za rozwój biznesu i platform technologicznych. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednakże ilość miejsc jest ograniczona.

Retail Trends Polska jest patronem medialnym wydarzenia. Organizatorami są firmy Hybris i iQuest.