Firma hybris, dostawca oprogramowania do obsługi wielokanałowej sprzedaży i komunikacji, poinformowała o zintegrowaniu oprogramowania Adobe CQ eCommerce z pakietem Hybris Multichannel. Celem jest utworzenie jednolitego rozwiązania umożliwiającego spersonalizowanie doświadczeń zakupowych konsumentów we wszystkich kanałach sprzedaży, w tym online, w kanale mobilnym i przez media społecznościowe.
Skuteczne narzędzia do tworzenia, zarządzania i dystrybucji treści oraz optymalizacji pozwolą przedsiębiorstwom w krótkim czasie wejść na rynek i szybko dostosować merchandising w internecie i na platformach mobilnych do potrzeb rynku. Dostępność gotowych komponentów do obsługi sprzedaży wielokanałowej dodatkowo skróci czas wprowadzania produktów do obrotu.
Możliwości platformy
• Szybki marketing i merchandising – Szybka i elastyczna personalizacja stron produktów, koszyka i komponentów kasowych w oparciu o segmentację klientów i strategii sprzedaży. Synchronizacja informacji na temat produktów pomiędzy Adobe WEM i Hybris PCM (Product Content Management, zarządzanie informacją o produktach) realizowana w czasie rzeczywistym.
• Łatwe dostosowanie do celów sprzedaży wielokanałowej – zaawansowane narzędzia do optymalizacji doświadczeń zakupowych obejmujące m.in: śledzenie zachowań klientów, analiza klientów mobilnych, internetowych i kupujących w sklepach, badanie i optymalizacja doświadczeń klientów, wyszukiwanie targetowane dynamicznie, obsługa promocji i treści multimedialnych.
• Zintegrowana wyszukiwarka – ujednolicone wyszukiwanie produktów i informacji umożliwia handlowcom wyświetlanie wyników wyszukiwania produktów wraz z odpowiadającymi im treściami internetowymi, takimi jak broszury, wpisy na blogach, filmy i inne materiały multimedialne we wszystkich kanałach.
• Szybkie tworzenie i wdrażanie – wbudowana, automatyczna synchronizacja informacji o produktach pomiędzy hybris i Adobe WEM umożliwia szybką realizację nowych przedsięwzięć. Nowoczesne, zintegrowane rozwiązanie, które dzięki zastosowaniu hybris Commerce API wykorzystuje najlepsze w swojej klasie możliwości sprzedaży wielokanałowej, zostało stworzone w celu dostarczenia klientom spójnych i atrakcyjnych doświadczeń zakupowych we wszystkich kanałach sprzedaży.