Firma hybris software, należąca do SAP, poinformowała o znacznym rozszerzeniu programu hybris Extend. Do programu dołączyły takie rozpoznawalne firmy jak: Bloomreach, Facebook, Marketo, Sprinklr i Turn, które będą dostarczać rozszerzenia dla wprowadzonego właśnie na rynek rozwiązania SAP hybris Marketing.
Każdy z nowych partnerów opracował szereg zróżnicowanych, gotowych modułów do integracji z rozwiązaniem SAP hybris Marketing. Nowi partnerzy powiększą grono niezależnych producentów oprogramowania obecnych w serwisie hybris Extend — internetowym sklepie dla klientów firmy hybris. Oferowane są w nim narzędzia należące do różnych kategorii, takich jak analizy, reklama cyfrowa, obsługa klienta, praca w sklepie, płatności i rozliczenia oraz serwisy społecznościowe.
„Z przyjemnością witamy w naszej sieci nowych, wysokiej klasy partnerów i dodajemy do wprowadzonego niedawno na rynek rozwiązania SAP hybris Marketing nowe, wyjątkowe możliwości” —powiedział Patrick Finn, wiceprezes ds. globalnych kanałów sprzedaży i partnerów w firmie hybris i SAP CEC. „Nowi partnerzy podnoszą renomę serwisu hybris Extend jako dostępnego na całym świecie sklepu, który zapewnia klientom dostęp do szerokiej gamy dodatkowych rozszerzeń stworzonych przez znakomitych, godnych zaufania, czołowych producentów. Nowi partnerzy dołączają do grona organizacji, wśród których znajdują się takie rozpoznawalne firmy jak Monetate, Bazaarvoice czy OpenText”.
Firma hybris umożliwia niezależnym producentom oprogramowania dostarczanie rozszerzeń dla jej najlepszych na rynku rozwiązań, udostępniając jednocześnie partnerom dodatkowe możliwości budowania relacji i generowania przychodów, a swoim klientom — szerszą gamę rozwiązań, usług i funkcji.
SAP hybris Marketing obejmuje zgodną ze standardami, otwartą architekturę, która umożliwia szeroką integrację z narzędziami innych producentów. Rozwiązanie korzysta z danych kontekstowych udostępnianych w czasie rzeczywistym, aby nieprzerwanie aktualizować pełen profil znanych i niezidentyfikowanych klientów. Profil zawiera informacje o tym, co dany klient robił w przeszłości, co może zrobić w przyszłości i czym interesuje się najbardziej w określonym czasie.