Należąca do SAP firma hybris software uruchomiła nowe narzędzie do marketingu kontekstowego, które zbiera w jednym miejscu skonsolidowane informacje na temat klienta. W ten sposób marketerzy zyskają dostęp do przetwarzaniu w czasie rzeczywistym danych o konsumentach i anonimowych odwiedzających.

SAP hybris Marketing gromadzi wszelkie dane o aktywności klienta w sieci, umieszcza je w kontekście i na tej podstawie tworzy jeden kompleksowy profil klienta oraz potencjalnych klientów. Profile te są aktualizowane w czasie rzeczywistym. Zawierają informacje o tym, co klient robił w przeszłości, co mógłby zrobić w przyszłości i czym jest najbardziej zainteresowany w danym momencie.

Dzięki temu marketerzy mogą organizować spersonalizowane kampanie na stronach internetowych, poprzez wiadomości e-mail, reklamy typu display, nawiązanie kontaktu przez sprzedawcę lub specjalistę technicznego, czy wiadomości typu push w aplikacjach i urządzeniach mobilnych.