Z systemu iLumio korzysta coraz większa ilości hoteli w całej Polsce. Do grona klientów dołączył hotel Holiday Inn w Dąbrowie Górniczej oraz położone nad polskim morzem hotele Almond i Rosevia. Produkt krakowskiej spółki Ailleron,zaczyna rozwijać się również na rynkach zachodnich – iLumio został właśnie uruchomiony w szwajcarskim hotelu Alpenhof.

System iLumio to rozwiązanie, które pozwala na nowoczesną obsługę gości hotelowych i efektowne zarządzanie pracą całego hotelu. Z jego udogodnień korzystają już klienci hotelu Rosevia. Goście do swojej dyspozycji dostają iPady z zainstalowaną aplikacją iLumio. Dzięki niej mogą bardzo szybko skontaktować się z obsługą poprzez chat, zaplanować w kalendarzu udział w hotelowych eventach, zarezerwować stolik w restauracji, wizytę w SPA czy najlepsze miejsce przy basenie – szybko i bez konieczności wychodzenia z pokoju. Od czerwca iLumio będzie też dostępne dla gości hotelu Holiday Inn w Dąbrowie Górniczej, należącym do jednej z największych sieci hotelowych na świecie InterContinental Hotels Group, a od lipca w hotelu Almond w Gdańsku.

System iLumio został doceniony także za granicą. Z jego rozwiązań możemy już korzystać w szwajcarskim hotelu Alpenhof. Zintegrowanie systemu z lokalnym biurem obsługi turystycznej czy stacją narciarską wraz z mapą wyciągów to tylko niektóre z wielu oryginalnych udogodnień, które dzięki iLumio oferuje hotel. W bibliotece filmowej goście mają możliwość oglądania zdigitalizowanych na tę potrzebę filmów z pierwszej połowy XX wieku o Zermatt – miejscowości, w której znajduje się hotel. Dodatkowo gość będzie mógł sterować automatyką pokoju, dostosowując oświetlenie czy temperaturę z poziomu aplikacji, mając równocześnie dostęp do wielu międzynarodowych kanałów telewizyjnych.