Firma in-Store Media ma wyłączność na prowadzenie kampanii in-store we wszystkich 192 sklepach sieci Kaufland.

W ramach zawartej umowy, in-Store Media jest jedyną agencją reprezentującą sieć Kaufland w organizacji, obsłudze i sprzedaży kampanii in-store na 5 nośnikach reklamowych. Są to door media – nośniki eksponowane przed wejściem do sklepu, hall media – na bramkach przykasowych, cart media – na wózkach zakupowych oraz stopper media i floor media – dwa nośniki znajdujące się w strefie półek.

Firmy Kaufland i in-Store Media rozpoczęły współpracę ponad 2 lata temu.W 2014 roku postanowiły rozszerzyć współpracę o nowe nośniki reklamowe – citylighty. Były to pierwsze nośniki, na których in-Store Media zdobyła wyłączność na prowadzenie kampanii.

Współpraca między firmami przyniesie korzyści zarówno dla sieci, jak i dla reklamodawców – mamy większą kontrolę nad komunikacją marek w sieci Kaufland  – mówi Tomasz Małecki, Dyrektor Generalny in-Store Media Polska – I co ważne, jesteśmy w stanie zagwarantować wyłączność w kategorii dla marek na danym nośniku, co zwiększa efektywność działań reklamowych i wpływa na wyniki sprzedażowe – podkreśla Małecki.

in-Store Media to jedna z największych międzynarodowych agencji shopper marketingu, która specjalizuje się w zarządzaniu przestrzenią reklamową w sieciach handlowych. Grupa in-Store Media ma 17-letnie doświadczenie w branży shopper marketingu. Obecnie prowadzi swoją działalność w 7 krajach: Hiszpanii, Meksyku, Argentynie, Portugalii, Chile, Francji oraz w Polsce. In-Store Media Polska jest wyłącznym partnerem sieci Carrefour oraz Kaufland, łącznie obsługuje ponad 400 hiper i supermarketów w Polsce.