W 2016 roku hiszpański gigant odzieżowy rozszerzył sprzedaż internetową na wszystkie kraje członkowskie Unii Europejskiej, a także na Turcję. W marcu 2017 roku e-sklep ruszy w Malezji i Singapurze. Tym samym Inditex będzie dostępny online na 43 rynkach.

W Polsce hiszpańska firma prowadzi sprzedaż internetową wszystkich marek z Grupy Inditex, czyli marek Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Uterqüe oraz Zara Home.

Na koniec ubiegłego roku w całej sieci Zara wprowadzono system (RFID), który usprawnia zarządzanie zapasami w sklepach. Rozpoczęto także implementację tego rozwiązania w sieciach Massimo Dutti i Uterqüe. W 2018 roku planowane jest wprowadzenie tego systemu w pozostałych sieciach: Pull&Bear, Stradivarius, Bershka i Oysho. Całość ma być gotowa latem 2020 roku.