Spółka Ingenico Polska została wybrana przez eService, operatora płatności, do zapewnienia klientom firmy kompleksowego, całodobowego wsparcia technicznego w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.

Usługi Ingenico Group dla klientów eService obejmują pełny cykl wsparcia, począwszy od diagnostyki i analizy problemu, po ekspresową naprawę. Dzięki temu, czas wyłączenia urządzeń z użytku redukowany jest do absolutnego minimum. Poprzez połączenie całodobowego helpdesku eService z kompleksowym wsparciem technicznym Ingenico, akceptanci korzystający z usług polskiego procesora płatności otrzymują obsługę na najwyższym poziomie.

– Dzięki podpisanemu niedawno kontraktowi, nasza kompleksowa całodobowa obsługa techniczna będzie dostępna dla jeszcze większej liczby klientów w Europie Środkowej. Jesteśmy dumni, że możemy towarzyszyć firmie eService w jej międzynarodowym rozwoju. Ta współpraca potwierdza pozycję Ingenico Group jako lidera w dziedzinie technologii płatniczych – powiedział Piotr Waś, Country Manager na Polskę i kraje bałtyckie, Ingenico Group.