HP Engage całkowicie zmieni wrażenia klientów z pobytu w sklepach oraz zapewni bardziej interaktywne wrażenia z zakupów. Produkty Engage rozszerzają jednocześnie ofertę HP Device as a Service

Firma HP zaprezentowała nową ofertę produktów i usług stworzonych, aby poprawić wrażenia z zakupów. Oferta HP Engage to eleganckie, wszechstronne i bezpieczne urządzenia spełniające rosnące potrzeby klientów z branży handlowej i hotelarskiej. Nowe rozwiązania HP dla handlu detalicznego będą również dostępne w ofercie Device-as-a-Service (DaaS).

Przejście na technologię cyfrową zmienia sposób w jaki konsumenci kontaktują sie z firmami. Same urządzenia mobilne mają wpłynąć na sprzedaż o wartości 1.4 biliona dolarów w samych Stanach Zjednoczonych do 2021 rokui. Klienci z branży handlowej i hotelarskiej coraz częściej poszukują technologii, która pozwoli im zaoferować ciekawsze, bardziej interaktywne i osobiste wrażenia z pobytu w sklepach, co wymaga korzystania przez sprzedawców z bardziej wszechstronnych urządzeń stworzonych do pracy stacjonarnej oraz mobilnej.

Sklepy coraz częściej potrzebują technologii pozwalającej im zaangażować klienta przez cały czas, od chwili wejścia do sklepu aż do kasy – mówi Natasja Andringa, Business Unit Manager, Retail Solutions, EMEA, HP Inc. – Czerpiąc z uwag klientów oraz naszej kultury innowacyjności, nowa linia produktów HP Engage, oraz jej dostępność w modelu HP DaaS, zmierzają do zapewnienia wydajności, bezpieczeństwa i elastyczności, jakiej potrzebują firmy, by całkowicie zmienić wrażenia klientów z pobytu w sklepach i zaoferować im lepszą jakość usług.

Kontakt z klientem tam, gdzie to najważniejsze

HP Engage Go Convertible to elastyczne rozwiązanie z systemem dokowania, umożliwiające płynne przechodzenie pomiędzy aktywnością stacjonarną i mobilną w celu zapewnienia klientom urozmaiconych wrażeń.

System HP Engage Go Convertible to:

• Eleganckie wzornictwo, mobilność – zapewniające klientom optymalne wrażenia z pobytu w sklepach i hotelach dzięki możliwości sprawdzenia stanów magazynowych w dowolnej chwili, dokonywania rejestracji oraz finalizacji sprzedaży – przy kasie lub na terenie sklepu.
• Ochrona danych klienta i firmy – informacje klienta i firmy są chronione dzięki samonaprawiającemu się systemowi BIOS, nowemu mechanizmowi zamykania tabletu HP Smart Dock, który zapobiega wyciągnięciu (i kradzieży) tabletu ze stacji dokującej, a także dwupoziomowemu uwierzytelnianiu z opcjonalnym zintegrowanym czytnikiem odcisków palcówii lub czytnikiem NFC3.
• Wysoka wydajność przez długi czas – dzięki systemowi Windows 10iii i wydajności, jaką zapewniają procesory Intel ® Core™ siódmej generacjiiv, system HP Engage Go Convertible z powodzeniem spełnia stale rosnące wymagania i jest zaprojektowany tak, by z powodzeniem przejść testy MIL-STD 810Gv.

Jako globalny lider branży luksusowych ubrań dla kobiet, Escada jest synonimem barwnego, swobodnego współczesnego wzornictwa. Oferuje odzież dzienną i wieczorową, a także perfumy i akcesoria – mówi Klaus Becker, director, Global IT, Escada – Eleganckie wzornictwo, elastyczność i wydajność to cechy, dla których wybraliśmy rozwiązanie HP Engage Go Convertible, dzięki któremu nasi pracownicy będą mogli zaproponować klientom bardziej spersonalizowane wrażenia z wizyt w naszych sklepach.

System HP Engage Go Mobile to urządzenie towarzyszące modelowi HP Engage Go Convertible, dostępne bez stacji dokującej i przeznaczone wyłącznie do zastosowań mobilnych. HP Engage Go Mobile oferuje to samo wzornictwo, funkcje zabezpieczeń oraz trwałość, co wersja Convertible. Dzięki 13-godzinnej pracy bateriivi i funkcji szybkiego ładowania HP Fast Charge, pozwalającej naładować 50 procent baterii w jedyne 30 minutvii, HP Engage Go Mobile został stworzony, by zapewnić doskonałe wrażenia z pracy.

Rób więcej – w sklepie i poza nim

HP Engage Flex Pro i HP Engage Flex Pro-C to modułowe platformy o zwiększonym poziomie bezpieczeństwa, oferujące sklepom i hotelom elastyczność w prowadzeniu działalności – od obsługi klienta do zaplecza. Oferują one funkcje zdolne sprostać najbardziej wymagającym potrzebom. Zupełnie nowy HP Engage Flex Pro-C posiada te same funkcje, co HP Engage Flex Pro, a przy tym jest 30 procent mniejszy od poprzedniej generacji.

Modele HP Engage Flex Pro i HP Engage Flex Pro-C oferują:

• Maksymalną elastyczność, dzięki której sklepy mogą dostosować rozwiązania dedykowane dla punktów sprzedaży, monitoringu wideo, obsługi/kontroli czy prezentacji treści na nośnikach cyfrowych (digital signage), dzięki konfigurowalnym opcjom łączności, grafiki, sieci i akcesoriówviii.

• Długotrwałą wydajność z możliwością rozbudowy, pozwalającą z łatwością sprostać wszelkim wyzwaniom, jakie stawia branża handlowa i hotelarska, dzięki systemowi Windows 104 i procesorowi Intel® Core™ ósmej generacji5 w połączeniu z pamięcią Intel® Optane™ix. Ilość dostępnej przestrzeni dyskowej można zwiększyć dzięki dyskom SSD, SATA lub M.2 z technologią Intel® Optane™ – do pięciu w modelu HP Engage Flex Pro i do czterech w modelu HP Engage Flex Pro-C.

• Bezpieczeństwo, łatwe zarządzanie i niezawodność, dzięki wymuszonej sprzętowo funkcji samonaprawiania, z opcją HP Sure Start Gen4x. Ponadto, zarządzanie systemem operacyjnym umożliwia pakiet HP Manageability Integration Kitxi, kluczowe procesy systemowe utrzymuje HP Sure Runxii, a przywracanie obrazów systemowych przez siec umożliwia HP Sure Recoverxiii.

Rewolucja w branży handlowej dzięki technologicznym osiągnięciom związanym z Internetem Rzeczy trwa. Dzięki rozwiązaniom następnej generacji w zakresie punktów sprzedaży, sklepy mogą wybiec w przyszłość już dzisiaj – mówi Joe Jensen, vice president and general manager, Retail Solutions Division, Intel Corporation – HP Engage zmienia oblicze handlu i przenosi tę branżę oraz wrażenia klientów z pobytu w sklepach w przyszłość.

Dostępne jako usługa

HP rozszerza swoją ofertę Device-as-a-Service (DaaS) o produkty HP Engage, aby ułatwić klientom z branży handlowej i hotelarskiej pozyskanie i wspieranie technologii, jakiej potrzebują, aby pobudzić rozwój swojej działalności, a także zarządzanie nią. Dzięki HP DaaS klienci otrzymują odpowiednie urządzenia i usługi związane z ich eksploatacją, aby zwiększyć wydajność, poprawić wrażenia klientów z pobytu w sklepach, a także usprawnić pracę działów IT. Firmy korzystają również z narzędzi analitycznych i opcji aktywnego zarządzania HP DaaS, które udostępniają przydatne informacje analityczne dotyczące stanu urządzenia oraz predyktywne podpowiedzi pozwalające zidentyfikować potencjalne problemy z urządzeniem i ryzyka związane z bezpieczeństwem. Wszystko po to, aby można było je rozwiązać, zanim wpłyną negatywnie na wrażenia klientów lub wydajność pracowników.