Wyjątkowy konkurs z okazji swoich 10 urodzin przygotowało dla klientów Factory Wrocław. Nie było rozdawania tortu, tylko akcja, która zachęciła ponad 15 000 do kolejnego zakupowego spotkania w największym outletowym centrum Dolnego Śląska
Pierwsze „okrągłe” urodziny największego centrum outletowego na Dolnym Śląsku stanowiły pretekst do zrealizowania innowacyjnej kampanii. Była nią rozgrywka łącząca świat on-line i offline pod hasłem: „Strzał w dziesiątkę”. Za pomocą komputera bądź aplikacji mobilnej użytkownicy mogli „ustrzelić” swój urodzinowy prezent od Factory. Ponad 4 000 nagrodzonych wywalczyło w ten sposób między innymi bony zniżkowe, czy karty zakupowe do realizacji w Factory Wrocław. – W ten innowacyjny sposób chcieliśmy pokazać, że nie tylko wyznaczamy trendy, ale także pozwalamy naszym klientom świętować nasze 10 urodziny, niezależnie od miejsca, w którym aktualnie przebywają – wyjaśnia Joanna Sikora z działu marketingu Factory Wrocław. Akcja wygenerowała ponad trzynasto procentowy wzrost odwiedzalności w porównaniu z ubiegłym rokiem, dotarła do ponad 3 000 000 odbiorców, angażując ponad 15 000 osób.
Factory Wrocław to jedynce centrum outeltowe na Dolnym Śląsku z 88 sklepami i powierzchnią handlową 13 800 metrów kwadratowych. Rok do roku notowane wzrost odwiedzialności i sprzedaży. W I połowie 2016 roku centrum odwiedziło niemal 1,5 miliona klientów. Statystycznie odwiedził je zatem co drugi mieszkaniec województwa dolnośląskiego, a każdy mieszkaniec Wrocławia mógł to uczynić więcej niż dwukrotnie. Co interesujące, spośród niemal stu marek obecnych na Granicznej 2 we Wrocławiu są takie, które są dostępne od października 2006 roku. Są to: Levi’s, Calzedonia, Wittchen, Salomon, Adidas, Gino Rossi, Mustang, Apart, Simple, Puma, Lee Wrangler, House, Pepe Jeans oraz Reebok.