Grupa InPost uruchomiła maszynę Paczkomat w porcie lotniczym Poznań-Ławica. To kolejne lotnisko po Warszawie, Wrocławiu i Katowicach, które oferuje unikatową usługę wysyłki przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa. Paczkomat InPost znajduje się w Hali Odlotów, więc dostęp do niego jest wygodny, a zapakowanie i nadanie przesyłki zajmuje zaledwie kilka minut.

Przedmiot, który zostanie zakwestionowany podczas kontroli bezpieczeństwa, należy umieścić w worku strunowym i odpowiednio okleić. Następnie pasażer w przygotowanym do tego miejscu będzie mógł zapakować przedmiot w karton o odpowiednim wymiarze i umieścić go w skrytce urządzenia Paczkomat. Przesyłkę nadaje się przez aplikację InPost Mobile. Paczkomat na lotnisku umożliwia wysyłkę krajową do innego urządzenia InPost lub kurierem pod wskazany adres. Po umieszczeniu przesyłki w urządzeniu, pasażer będzie mógł przejść kontrolę bezpieczeństwa.

– Innowacyjne rozwiązania InPost mają na celu ułatwianie życia w codziennych sytuacjach. Cieszę się, że nasi klienci z entuzjazmem przyjęli tę nową usługę na lotniskach. Rozwiązuje ona częsty problem dotyczący konieczności wyrzucenia wartościowych przedmiotów, których nie można wnieść na pokład samolotu. Klienci oczekują, że nasze rozwiązania będą dostępne jako standard w każdym porcie lotniczym – bo eliminują stres podczas kontroli bezpieczeństwa, a w dodatku usługi InPost są proste, szybkie i wygodne. Teraz do funkcjonalności oferowanych na lotniskach w Warszawie, Katowicach i we Wrocławiu dołącza Poznań – tu też pasażerowie nie muszą się martwić, że utracą cenne przedmioty podczas kontroli bezpieczeństwa – podkreślił Waldemar Brzoska, dyrektor biura ekspansji InPost.

– Bardzo nas cieszy, że Port Lotniczy Poznań, dzięki współpracy z firmą InPost, dołączył do grona nielicznych lotnisk w Polsce dbających o przedmioty „nieloty”. Udogodnienia i komfort Pasażerów są dla nas kluczowe, jak również wprowadzanie nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań. Jestem przekonana, że nowa usługa będzie nieocenionym wsparciem i spotka się z pozytywnym odbiorem naszych Pasażerów – wskazała Magdalena Pawelczyk, Dyrektor Marketingu i Handlu Portu Lotniczego Poznań-Ławica.