Już 1 mln użytkowników korzysta z rewolucyjnej usługi InPost Pay, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku. InPost Pay został nagrodzony w konkursie Mobile Trends Awards 2023 – zdobywając statuetkę w kategorii Fintech, a w kategorii głównej Kapituła Konkursu przyznała aplikacji drugie miejsce. InPost Pay jest również tegorocznym laureatem w plebiscycie Cashless Pay – jako najciekawszy projekt płatniczy 2023 roku.

– Oferujemy prosty, jedno-klikowy proces zakupowy, który eliminuje główne trudności e- commerce w Polsce. Nasze rozwiązanie zwiększa konwersję zakupową nawet o 30-70%, w zależności od branży sklepu internetowego. Dodatkowo pomagamy w zdobywaniu nowych klientów. Blisko 85% użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla naszych partnerów e-commerce – pozyskujemy ich spośród milionów korzystających z usług InPost. Skracamy również cały proces zakupowy do kilkudziesięciu sekund, zachowując przy tym możliwość cross-sellu oraz lojalizacji klientów przez sprzedającego – powiedział Szymon Wałach, VP ds. Digital i Strategii InPost.
– Jesteśmy zadowoleni, że eksperci doceniają, jaką rewolucją jest InPost Pay w e-commerce. Dziękuję Kapitule za te wyjątkowe wyróżnienia – dodał.

InPost Pay to usługa, która łaczy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. Wystarczy wybrać opcję „Utwórz koszyk z InPost Pay”, a następnie przejść do InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz podczas rejestracji. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu.

Ponadto, nowa usługa InPost, oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie, jak płatności kartą VISA i Mastercard w tym, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Użytkownikowi podpowiada się też najbardziej dogodna forma dostawy – do maszyny Paczkomat®, punktu PUDO lub kurierem.