Liczba użytkowników Instagrama przekroczyła 300 milionów, co czyni go serwisem bardziej popularnym od Twittera.

Należąca do Facebooka platforma społecznościowa ma już 300 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie. Dla porównania, Twitter ma ich 284 miliony.

Popularność serwisu, służącego do dzielenia się ze znajomymi zdjęciami i filmami, wzrosła od marca 2014 o 50%. Dziennie publikowanych jest w nim 70 milionów materiałów graficznych i wideo.

Instagram jest dla sprzedawców atrakcyjną formą komunikacji z klientami, gdyż dociera się do nich łatwiej, niż na innych platformach społecznościowych, takich jak Facebook – czytamy w evigo.pl. Jak wynika z danych Forrester Research, największe marki, które mają swoje profile na Instagramie, generują ok 42 razy więcej zaangażowania (4,21%), mierzonego na jednego użytkownika, niż na Pinterest (0,09%). W porównaniu z Facebookiem (0,07%) zaangażowanie jest 58 razy większe, zaś w porównaniu z Twitterem (0,03%), 120 razy większe.