Klienci hybris mogą w prosty sposób wdrażać i rozszerzać funkcje optymalizacji i raportowania w całym swoim środowisku.

Należąca do SAP firma hybris software poinformowała o udostępnieniu Google Analytics poprzez hybris Extend — internetowy system integracyjny, która zapewnia klientom dostęp do najlepszych w swojej klasie aplikacji, rozszerzeń i usług sieciowych opracowanych przez partnerów firmy hybris, zoptymalizowanych pod kątem współpracy z platformą hybris Commerce Suite. Nowe rozwiązanie umożliwia klientom hybris łatwą integrację rozwiązania Google Analytics z ich witrynami w celu uzyskania większych możliwości analitycznych oraz lepszego zarządzania tagami.

Dzięki rozwiązaniu Google Analytics hybris Connector firmy mogą:
•    wykorzystywać rozwiązanie Google Tag Manager do szybkiego tworzenia i aktualizowania tagów dla stron internetowych i aplikacji mobilnych;
•    uzyskiwać istotne informacje o działaniach klientów, w tym wskaźniki konwersji i informacje o czasie spędzonym na poszczególnych stronach internetowych, w celu optymalizacji handlu elektronicznego;
•    tworzyć uproszczone raporty, które dokładnie przedstawiają drogę klienta;
•    bez problemu przejść na rozwiązanie Google Analytics Premium, które udostępnia dodatkowe funkcje takie jak zaawansowana atrybucja, raportowanie w czasie rzeczywistym czy integracja z siecią Google Display Network.