W dzisiejszym świecie coraz więcej aspektów naszego życia się automatyzuje, a technologia odgrywa kluczową rolę w poprawie komfortu i efektywności. Dotyczy to także procesów zakupowych. Inteligentne rozwiązania, takie jak kasy samoobsługowe czy aplikacje mobilne do zamawiania produktów, stają się normą w wielu sklepach. Nie są to jednak narzędzia idealne. Ponieważ, zgodnie z przysłowiem, potrzeba jest matką wynalazku, to i na potrzebę kompleksowego usprawnienia zakupów znalazł się wynalazek – inteligentne wózki na zakupy polskiej firmy ZeroQs, które nie tylko ułatwiają skanowanie produktów, ale także dostarczają klientom pełne podsumowanie kosztów na bieżąco, co w praktyce całkowicie zmienia sposób, w jaki robimy zakupy.

Inteligentne wózki na zakupy, to technologia, która zrewolucjonizowała sposób, w jaki klienci, personel oraz właściciele sklepów patrzą na proces zakupów. Urządzenia wyposażone są w system automatycznego skanowania, który rozwiązuje najczęściej zgłaszany przez klientów problem, czyli długie kolejki do kas. Robiąc zakupy z wózkiem ZeroQs wystarczy po prostu wkładać do niego produkty bez konieczności dodatkowego skanowania ich przy kasie. Aż 94 proc. konsumentów używających technologii ZeroQs docenia, jak bardzo skraca ona czas spędzany w sklepie. – Ze wszystkich kas, wózki są najlepsze. Pierwszy raz spotkałem się z takim wózkiem, ale na pewno skorzystam ponownie – mówili ankietowani klienci. Co więcej, zakupy są na bieżąco rejestrowane, a szczegóły w tym przede wszystkim koszty wyświetlają się na dedykowanym ekranie. Klient ma więc pełną kontrolę nad swoimi wydatkami. – Świetne są te wózki, szczególnie dla dzieci oraz starszych. Bez problemu mogą się zorientować jakich dokonali zakupów i ile za nie zapłacą – zauważa jeden z użytkowników. Klienci doceniają wygodę i transparentność rozwiązania.

Nowe technologie, takie jak inteligentne wózki na zakupy ZeroQs zapewniają kupującym wygodę i oszczędność czasu. Oferują jednak ogromne korzyści także dla personelu sklepów oraz właścicieli. – Przed wdrożeniem systemu zapewniamy pełne szkolenia, aby personel był przygotowany do obsługi nowych rozwiązań i mógł wspierać klientów w razie potrzeby. Wkrótce możliwe będzie też zarządzanie wózkami z poziomu aplikacji, która umożliwi pracownikom monitorowanie i rozwiązywanie problemów związanych z kodami produktów lub indeksacją w systemie sprzedaży – wyjaśnia Jarosław Kaczmarczyk, CEO ZeroQs. Dodatkowo redukcja kolejek przy kasach oznacza dla pracowników większe skupienie na innych ważnych aspektach obsługi klientów, np. doradztwie czy kontroli jakości. Wszystko to wpływa na zadowolenie konsumentów, co przekłada się na częstsze zakupy i większe zaufanie do sklepu.

Z analiz przeprowadzonych w sklepach, które wdrożyły rozwiązania ZeroQs, wynika, że inteligentne wózki realnie wpływają na zadowolenie klientów. Dzięki temu, że na bieżąco możemy kontrolować koszty, nie trzeba rezygnować z niektórych produktów z obawy, że wydamy za dużo. Finalnie oznacza to nawet 30%. wzrost wartości koszyka. Dostrzegając wygodę i szybkość zakupów, klienci chętniej odwiedzają też sklepy wyposażone w inteligentne wózki. Sklepy, w których konsumenci mogli korzystać z wózków ZeroQs odnotowały napływ ponad 120 nowych klientów miesięcznie, a liczba zamówień wzrosła o 40%

Inteligentne wózki ZeroQs to nie tylko innowacja technologiczna. Jest to unikatowe i praktyczne rozwiązanie win-win. Poprawia komfort zakupów, usprawnia pracę personelu oraz wspiera rozwój i wyniki finansowe sklepu. Trudno znaleźć technologię, która w takim stopniu zaspokaja potrzeby wszystkich stron rynku.