Na warszawskiej Białołęce powstał interaktywny salon eobuwie.pl, oferujący wybór nawet 15 tys. produktów dostępnych od ręki. Nowy lokal został otwarty w piątek, 31 stycznia w Galerii Północnej, zajmując aż 500 m2 powierzchni. To już kolejny sklep stacjonarny tej marki w stolicy.
Nowy salon interaktywny marki eobuwie.pl znajduje się na parterze Galerii Północnej, w pobliżu sklepu Reserved. To jeden z pierwszych sklepów w Polsce w którym zastosowano technologię omnichannel, polegającą na całkowitej cyfryzacji oferty produktów. Tradycyjne półki z butami zastąpiły ekrany dotykowe oraz tablety ze specjalną aplikacją, która umożliwia zamawianie oraz oglądanie obuwia, również tego spoza oferty sklepów stacjonarnych. Produkty dostępne od ręki personel dostarcza klientowi w ciągu maksymalnie 3 minut, z kolei te z oferty online można zamówić na dowolny adres. W szerokim asortymencie sklepu można znaleźć wiele znanych marek premium, jak Tommmy Hilfiger, Guess, Liu Jo, Furla, Napapijri, Gino Rossi, Eva Minge, Adidas, News Balance oraz wiele innych.
„Cały czas staramy się zapewnić klientom dostęp do znanych i renomowanych marek modowych, oferujących wysokiej jakości produkty. Nowo otwarty salon marki eobuwie.pl doskonale uzupełni ofertę pozostałych sklepów o szeroki asortyment obuwia, a jednocześnie zapewni odwiedzającym wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Jest to bowiem jeden z niewielu takich sklepów w Polsce. Cieszymy się, że Galeria Północna została wybrana na drugą lokalizację sklepu w Warszawie i wierzymy, że salon cały czas będzie cieszyć się tak dużym zainteresowaniem, jak w dniu otwarcia” – powiedział Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing GTC.
Oprócz tabletów ze specjalną aplikacją do zamawiania i przeglądania obuwia w nowo otwartym sklepie dostępne są też inne udogodnienia dla klientów, jak aplikacja esize.me oraz usługa reserve & collect. Pierwsza z nich to przełomowe narzędzie stworzone w oparciu o technologię 3D, oferujące profesjonalną pomoc w doborze odpowiedniego obuwia. Aplikacja w kilka sekund tworzy trójwymiarowy model stóp, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu i wybiera te najbardziej dla nas odpowiednie. Wykonany skan można zapisać i wykorzystać podczas kolejnych zakupów zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych. Z kolei dzięki usłudze reserve & collect można odebrać wcześniej zamówiony towar bez stania w kolejce.