Intershoe, ceniona za ekskluzywność sieć sklepów z obuwiem najlepszych światowych marek dołączyła do grona klientów Ebexo.

Sklep został w pełni dostosowany do wymagań urządzeń mobilnych dzięki technologii Responsive Web Design. Wartość m-commerce w Polsce, według raportu „Handel mobilny w praktyce”, ma wynieść w tym roku ponad 2,5 mld złotych i wzrasta o ponad 100 proc. rocznie – wskazuje Sylwia Krzesińska, project manager odpowiedzialna za wdrożenie platformy Ebexo dla marki Intershoe. Sklep, który nie dostosuje się do tak potężnego trendu skazuje się na czwartą ligę i nigdy nie znajdzie się w ekstraklasie e-commerce – dodaje.

Dzięki dokładnemu briefingowi i właściwemu rozeznaniu potrzeb klienta Ebexo umożliwiło firmie ewolucję w stronę sprzedaży wielokanałowej: e-commerce stał się integralną częścią planu działania firmy Intershoe.
– Nasz sklep potrzebował zmiany. Zdecydowaliśmy się na Ebexo między innymi ze względu na ich imponujące portfolio projektów graficznych – wskazuje Maciej Biernacki z Intershoe. Po negatywnych doświadczeniach z inną platformą sklepową szukaliśmy partnera, z którym będziemy mieli bezproblemowy i szybki kontakt. Wymagaliśmy także, by oprogramowanie było dopasowane do naszych potrzeb. Ebexo daje nieograniczone możliwości rozbudowy sklepu zachowując przy tym najwyższe standardy e-commerce. Platforma sklepowa EBEXO jest narzędziem czytelnym, przejrzystym i ciągle rozwijanym, dzięki czemu prowadzenie sklepu internetowego jest łatwe i przyjemne.

Od pierwszego spotkania, aż po koniec wdrożenia proces migracji był obsługiwany przez dedykowanego opiekuna Ebexo, wliczając w to także najtrudniejsze jego elementy, takie, jak przeniesienie bazy danych.
– To oczywiste, że przy sklepie z tak dużą bazą produktów i klientów migracja danych była złożonym procesem – mówi Sylwia Krzesińska. Jednak wszystkie  niezbędne informacje dot. klientów, produktów i zamówień zostały przeniesione bez komplikacji – mówi. Dodaje, że na platformie Ebexo wszystkie bazy danych są zgodne z wymogami dotyczącymi bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz prawnymi regulacjami związanymi z ochroną i przetwarzaniem  danych osobowych.

Intershoe koncentruje się przede wszystkim na segmencie premium, a swoje produkty kieruje do kobiet i mężczyzn zainteresowanych modą, świadomych stylu i nowych trendów. Firma działa już od ponad 20 lat i w swojej ofercie ma blisko 7 tyś. produktów od wiodących marek, między innymi Tommy’ego Hilfigera, Clarks, Emu Australia, Ecco i FLY London. Firma, oprócz sklepu internetowego, posiada kilkanaście salonów w całej Polsce między innymi w Gdańsku, Krakowie, Łodzi, czy we Wrocławiu.